Κρατήσεις για ξενοδοχεία την περίοδο της Infosystem...

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Mon Sep 8 13:36:42 EEST 2003

Με αφορμή την infosystem 2003, ανέλαβα να κάνω κρατήσεις σε ξενοδοχεία
εδώ στην Θεσσαλονίκη για εκείνη την περίοδο.
Όποιος θέλει, ας μου μου στείλει προσωπικό e-mail με τα παρακάτω στοιχεία:
Αριθμός κλινών
Ονόματα αυτών που θα μείνουν στα δωμάτια
Ημέρα άφιξης - Ημέρα αναχώρησης

Τονίζω ότι αν κλειστούν έτσι τα δωμάτια, θα εξασφαλίσετε ένα μέρος να
κοιμηθείτε και θα μας κάνουν καλύτερη τιμή.

Στείλτε μου όλοι οι ενδιαφερόμενοι το συντομότερο δυνατόν τα στοιχεία
σας για να κάνω τις απαραίτητες ενέργειες...

Φιλικά
- Γιάννης Στοΐλης