diamartyria

Panayotis Katsaloulis panayotis at panayotis.com
Tue Sep 9 01:23:57 EEST 2003

Koita, afoy eipes kati sto board kai, symfwna me ta legomena soy, den
"akoysthkes", 9a mporoyses me *ligotero* pompwdes yfos na peis ti 9eleis
*akribws* na ginei (praktika kai oxi 9ewrhtika), na ginei pshfoforia na
teleiwnei to zhthma.

Kai pisteyw pws an den soy aresei o tropos poy doyleyei to DS, AS EBAZES KAI
ESY YPOPSIFIOTHTA. Alliws eisai ypoxrewmenos na dexesai (opws se ka9e
dhmokratiko ka9estws) th dikatoria twn pente gia ena xrono.

--
My being refuses to be hooked up on a line.