edra, praktika , esoteriki epikoinonia, xoroi sinantisewn, info toy sillogou gia ta meli

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Mon Sep 8 00:32:42 EEST 2003

* Tsimaras George <zakinthinos at hellug.gr> [2003-09-04 07:58]:
> να τονισω οτι μαλλον μας συμφερει περισσοτερο αντι να
> τους παιρνουμε καθε φορα τηλεφωνο (για τις εκλογες π.χ.)
> να τους παρουμε μια και να τους πεισουμε να ζητησουν
> account με την υποσχεση οτι μονο real life εκδηλωσεις
> θα φτανουν στο work email τους (οχι flames π.χ.)

Μια άλλη ιδέα θα ήταν να φτιάξουμε μια λίστα ανακοινώσεων, στην οποία να
μπορεί να γραφτεί όποιος θέλει, και να στείλουμε μια φορά στην λίστα
όλων των μελών την ανακοίνωση της δημιουργίας της: «Δημιουργήθηκε η
λίστα announce at lists.hellug.gr, αν θέλετε να γραφτείτε στείλτε μήνυμα
κλπ. Εκεί θα ανακοινώνονται real life εκδηλώσεις κλπ. Αν δε γραφτείτε,
δεν πρόκειται να πάρετε άλλο μήνυμα σχετικά με αυτά τα θέματα.» Κρατάμε
λοιπόν έτσι τη λίστα όλων των μελών για θέματα της λειτουργίας του
συλλόγου (εκλογές κλπ). Περίπου αυτό που είπες κι εσύ, απλώς νομίζω ότι
είναι πιο εύκολο να τους πούμε να γραφτούν σε μια λίστα από το να
δημιουργήσουν account (και για μας (δηλ. τους διαχειριστές του
members.hellug.gr) και για αυτούς).

> οι συναντησεις πρεπει να ανακοινωνονται στα μερη που αναφερεις για
> να μαζευουν κοσμο, πιστευω ομως οτι ειναι συμβατικη υποχρεωση
> του συλλογου να ενημερωνει τα μελη του για αυτες, λιγο πιο
> "επισημη" προσκληση...

Σωστά...

> τωρα οσον αφορα το "επιπεδο" επικοινωνιας, το irc ειναι ενα μεσο
> επικοινωνιας, αναλογα με τους στοχους και την συμπεριφορα

Ναι, μιλούσα προσωπικά πριν: επειδή δεν το χρησιμοποιώ και δεν είμαι
συνηθισμένος, το βρίσκω δύσκολο να μιλήσω μέσω IRC. Δε διαφωνώ όμως ότι
πολλοί άλλοι το χρησιμοποιούν μια χαρά και για τέτοιους σκοπούς.

> στην Στουρναρη για "προσηλυτισμο" των εμπορων του "ναου" στο linux
>
> http://www.hack.gr/2600/
> http://www.2600.gr/?link=meeting&extended=&lang=greek

Δε νομίζω ότι με το να κάνουμε συναντήσεις στη Στουρνάρη θα καταφέρουμε
να προσηλυτήσουμε κανέναν ;-) Σίγουρα όμως χρειάζονται περισσότερες
τακτικές συναντήσεις... Μια και ανέφερες τις συναντήσεις του 2600 (που
δεν τις ήξερα), μπορούμε να κάνουμε κι εμείς το ίδιο: Τι θα λέγατε να
συναντηθούμε την Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου στις 19:00 μπροστά στον
Παπασωτηρίου; Στις συναντήσεις του 2600 τι γίνεται; Δε φαντάζομαι να
κάθονται και να τα λένε στα όρθια στο πεζοδρόμιο της Στουρνάρη -
περιμένουν μέχρι κάποια ώρα και πηγαίνουν σε κάποιο ζαχαροπλαστείο ή
καφενείο και κάθονται εκεί;

> νομιζω οτι ειναι βασικο να υπαρχει σε καποιο αρχειο του
> συλλογου πιο οργανωμενα, κυριως για να υπαρχει στελεχιακο
> δυναμικο για τις εκδηλωσεις και να μην χρειαζεται καθε
> φορα να ξεκιναμε απο το μηδεν

Δεν ξεκινάμε από το μηδέν, όσοι ασχολήθηκαν με κάποια διοργάνωση και
έχουν χρόνο και όρεξη θα ασχοληθούν και με την επόμενη αντίστοιχη.
Εγώ απλώς πιστεύω ότι ένα τέτοιο αρχείο δε μας είναι και πολύ χρήσιμο
από την άποψη ότι όσοι θέλουν να δουλέψουν για κάτι θα δουλέψουν. Βέβαια
ίσως λειτουργεί σαν πρόσθετο ερέθισμα, δηλαδή αν κάποιος δηλώσει ότι
θέλει να ασχοληθεί, πχ, σαν εγκαταστάτης ή ομιλητής σε κάποιο
installfest, όταν ξεκινήσει η διοργάνωση και του το θυμίσουμε, θα
φιλοτιμηθεί περισσότερο να συμμετάσχει.

> για να μην μενουμε μονο στην συζητηση , εαν συμφωνει το
> board δεχομαι να αναλαβω το compile μιας τετοιας λιστας
> με τις πληροφοριες που αναφερω πιο πανω, εαν συμφωνησετε
> τα μελη στελνουν στο email μου info

Το υπόλοιπο board δε βλέπω να λέει κάτι... Εγώ δε διαφωνώ να αναλάβεις
μια τέτοια λίστα, είμαι όμως επιφυλακτικός για την επιτυχία της. Πώς το
σκέφτομαι: όπως έγραψα παραπάνω, αν δηλώσεις ότι μπορείς να κάνεις κάτι
θα αναγκαστείς από φιλότιμο να το κάνεις όποτε χρειαστεί. Επειδή όμως
δεν ξέρεις άν θα έχεις διάθεση τότε, δεν το δηλώνεις τώρα, αλλά τότε.
Αποτέλεσμα, ο κατάλογος περιέχει μόνο ένα υποσύνολο αυτών που τελικά θα
ασχοληθούν. Καθώς αυτοί θα ασχολούνταν ούτως ή άλλως, δεν κερδίζουμε
κάτι.

Αυτό που πραγματικά θα ήταν χρήσιμο θα ήταν μια σειρά από αρθράκια με
τις εμπειρίες και τις συμβουλές όσων έκαναν κάτι στο παρελθόν. Πχ. τώρα
που θα πάμε στην Infosystem να κρατήσουμε κάτι σαν ημερολόγιο του τι
έγινε, ώστε η εμπειρία να υπάρχει καταγεγραμμένη.

> επειδη ειναι λιγο βαρια δουλεια για εναν,
> μηπως θα εφερνε πιο καλα αποτελεσματα εαν τα ατομα που ηταν
> στο board για τις θητειες για τις οποιες δεν υπαρχουν

Νομίζω δεν είναι και τόσο βαριά δουλειά, απλώς πρέπει να ξεκινήσει για
να γίνει - η αρχή είναι το ήμισυ του παντός ;-) Για να πω την αλήθεια
όμως δεν έχω δει ποτέ τα υπάρχοντα πρακτικά για να κρίνω...

> αυτο με το να στελνουμε σελιδες στους webmasters δεν
> το ειχα σκεφτει....

Γιατί όχι, αφού βέβαια γίνει μια ψιλοσυζήτηση για να είναι σίγουροι και
ο συγγραφέας και οι υπόλοιποι για το τι ακριβώς θα γραφτεί.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr