edra, praktika , esoteriki epikoinonia, xoroi sinantisewn, info toy sillogou gia ta meli

Tsimaras George zakinthinos at hellug.gr
Thu Sep 4 07:58:38 EEST 2003

>   edra, praktika , esoteriki epikoinonia,
>  xoroi sinantisewn, info toy syllogy gia ta
>                     meli
>
>    Αλέξανδρος   Διαμαντίδης   adia  at
>    hellug.gr
>    Sun Aug 24 22:25:26 EEST 2003

> υθυνσεις στην
>  IMP
> gi ) ή με
>
> Δεν έχεις άδικο, πρέπει κάποιος να το κάνει
> αυτό. Βέβαια θα ήταν καλό να
> φροντίζουν οι ίδιοι να ενημερώσουν για αλλαγ
> ές - όσοι ενημερώνουν από
> μόνοι τους γιατί το κάνουν; Μάλλον ενδιαφέρο
> [...]

οντως θα επρεπε αυτοι να εχουν ενδιαφερθει να εχουν
account και να ειναι γραμμενοι στην announce, ηθελα
να τονισω οτι μαλλον μας συμφερει περισσοτερο αντι να
τους παιρνουμε καθε φορα τηλεφωνο (για τις εκλογες π.χ.)
να τους παρουμε μια και να τους πεισουμε να ζητησουν
account με την υποσχεση οτι μονο real life εκδηλωσεις
θα φτανουν στο work email τους (οχι flames π.χ.)

> α τις real life
>  τσιμπουσια,
> ις των μελων
> το work email
>
> Για τέτοιες εκδηλώσεις ενδιαφέρονται και πολ
> λοί που δεν είναι τυπικά
> μέλη του συλλόγου - καλύτερα λοιπόν αυτά να
> ανακοινώνονται στη
> linux-greek-users, στο www.linux.gr, και ίσω
> ς και στο irc που αναφέρεις
> πιο κάτω.

αυτο το κομματι ηθελε κυριως να τονισει οτι για να μην
πηγαινουν mail στην announce που τα μελη θα τα θεωρουν
spam ισως πρεπει να πηγαινουν mail που αφορουν real life
συναντησεις/installfests

οι συναντησεις πρεπει να ανακοινωνονται στα μερη που αναφερεις για
να μαζευουν κοσμο, πιστευω ομως οτι ειναι συμβατικη υποχρεωση
του συλλογου να ενημερωνει τα μελη του για αυτες, λιγο πιο
"επισημη" προσκληση...

>  @ www.irc.gr
> νωνια μεταξυ των
> ει η δυνατοτητα
>
> Τα κανάλια δεν είναι του συλλόγου, είναι αυτ
> ών που μπαίνουν εκεί και
> μιλάνε! Αν είναι να κάνει κάτι ο σύλλογος στ
> ο irc θα το κάνει σε ένα
> δικό του κανάλι (πχ. #hellug). Η γνώμη μου π
> άντως είναι ότι το irc δεν
> είναι τόσο βολικό όσο οι λίστες για επικοινω
> νία σε αυτό το επίπεδο.
> Βέβαια μπαίνω μπαίνω σπάνια στο irc οπότε εί
> ναι λογικό να μην το προτιμώ...

το #hellug ειναι πιασμενο ως καναλι

ο founder αυτων των καναλιων ειναι μελος του συλλογου

σαφως κατι που βρισκεται σε ξενο δικτυο δεν ειναι εντελως
δικο μας, ωστοσο δεν ειναι συνηθες να δεχεται καποιο
καναλι εξωτερικες παρεμβασεις, ειναι αρκετα ανεξαρτητο

τα ονοματα επελεχθησαν για να δειχνουν μια σχεση με το
linux ωστε αν μπει κανεις να δει τα sites του συλλογου,
δεν εχουν καμια σχεση με αλλο διασημο καναλι

οι λιστες ειναι ενα καλο μεσο επικοινωνιας, το irc ειναι
backup

κυριως αυτα τα καναλια φτιαχτηκαν για να δωσουν λυση στο
εξης προβλημα: "δεν εχουμε χωρο, πως θα συναντηθουμε;",
με μια ανακοινωση για την ωρα στην hellug problem solved,
ενταξει οχι τοσο καλα οσο μια real life συναντηση αλλα
ειναι κατι, με τα registered nicknames λυνεται το
προβλημα της ταυτοποιησης, ας μην ξεχναμε οτι μια τετοια
real time συναντηση ειναι αρκετα πιο ευκολο να γινει οποτε
βελτιωνεται και η δυνατοτητα οργανωσης και επιτευξης
στοχων

τωρα οσον αφορα το "επιπεδο" επικοινωνιας, το irc ειναι ενα μεσο
επικοινωνιας, αναλογα με τους στοχους και την συμπεριφορα
των συμμετεχοντων παραγεται και το αναλογο αποτελεσμα,
καθε καναλι εχει την δικια του κουλτουρα

> Λοιπόν, το θέμα είναι να καθήσει κάποιος να
> σκεφτεί πού και πώς θα γίνει
> η συνάντηση και να κάνει μια συγκεκριμένη πρ
> όταση: «Τι λέτε να βρεθούμε
> στο τάδε μέρος, στις 18:00 το άλλο Σάββατο;
> Έχει αυτές κι αυτές τις
> ανέσεις (υπόστεγο/καντίνα/σύνδεση ethernet)
> και μπορείτε να πάτε εύκολα με το
> μετρό/το τρόλεϋ 42/φέρυ-μποτ από τη Ραφήνα..
> .» Αλλιώς δε
> γίνεται τίποτα.
>
> Παρεμπιπτόντως, πρόσφατα πήγα στη συνάντηση
> του AWMN στο καφέ «Φλόγα»
> στο άλσος Βεΐκου, πάνω από το κολυμβητήριο,
> [...]

πραγματι χρειαζονται προτασεις που θα κινουν το ενδιαφερον

στην Στουρναρη για "προσηλυτισμο" των εμπορων του "ναου" στο linux

http://www.hack.gr/2600/
http://www.2600.gr/?link=meeting&extended=&lang=greek

> ι με αυτο το project που
> ου μπορει να μας βοηθησει
>  Χ πανω στο linux θελετε να
> οφοριων πρεπει να ειναι σε
> ε σε ποια projects τα μελη
>
> Έτσι κι αλλιώς αυτό γίνεται ήδη, νομίζω - κυ
> ρίως σε αυτή τη λίστα.

νομιζω οτι ειναι βασικο να υπαρχει σε καποιο αρχειο του
συλλογου πιο οργανωμενα, κυριως για να υπαρχει στελεχιακο
δυναμικο για τις εκδηλωσεις και να μην χρειαζεται καθε
φορα να ξεκιναμε απο το μηδεν

για να μην μενουμε μονο στην συζητηση , εαν συμφωνει το
board δεχομαι να αναλαβω το compile μιας τετοιας λιστας
με τις πληροφοριες που αναφερω πιο πανω, εαν συμφωνησετε
τα μελη στελνουν στο email μου info

> αραιτητο να
> οριων που απαιτει
> μο (εχει κανεις
>
> Δε χρειάζονται πολλά, αρκεί να γραφτεί: την
> τάδε ημερομηνία συνεδρίασε
> το ΔΣ / η ΓΣ, τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν
>  αυτά, έγινε συζήτηση και
> ψηφοφορία που ψήφισαν τόσοι, και αποφασίστηκ
> ε αυτό κι αυτό.
>
> Απλώς η μόνη απορία που ήταν να ρωτήσουμε δι
> κηγόρο ήταν μήπως γίνεται να
> μην τα γράφει ο γραμματέας χειρόγραφα αλλά ν
> α τα παίρνει με cut-&-paste,
> να τα τυπώνει, και να τα βάζει έτσι στο βιβλ
> [...]

απο οτι εχω καταλαβει το βασικο προβλημα με αυτο το
θεμα ειναι οτι προκειται για αρκετη υλη που ειναι
διασκορπισμενη στο mailbox του board, στην hellug και
στο site του hellug

επειδη ειναι λιγο βαρια δουλεια για εναν,
μηπως θα εφερνε πιο καλα αποτελεσματα εαν τα ατομα που ηταν
στο board για τις θητειες για τις οποιες δεν υπαρχουν
πρακτικα συνεργαζονταν σε μια private mailing list και το
καθε μελος της λιστας πηγαινε και ξεθαβε απο την hellug τα
κειμενα που ξερει οτι συμμετειχε και τον αφορουν; (αρα
ξερει και να κανει την αναζητηση μεσω του
search.hellug.gr)

> Ίσως θα ήταν πιο βολικό (για τον ταμία!) στο
>  τέλος του χρόνου να γράφει
> ένα κείμενο «για το 2003 είχαμε αυτά τα έσοδ
> α (τόσα από
> εγγραφές/συνδρομές/δωρεές) και αυτά τα έξοδα
>  (τόσα για έξοδα
> επικοινωνίας/βασιλόπιτα/CD που μοιράσαμε/μνή
> μες/δίσκους/περίπτερο)»
> και αυτό να μπαίνει στο site.

ναι ας μην ειναι πολυ πολυπλοκο....

> Τελικά, όπως έχει ειπωθεί και άλλες φορές, δ
> εν έχει πολλή νόημα η
> συζήτηση - σημασία έχει να κάνει κανείς αυτό
>  που τον ενδιαφέρει. Πχ. για
> τη σελίδα των χορηγιών, να πει κάποιος: Θα τ
> η φτιάξω εγώ έτσι, τι λέτε;
> Και αν δεν υπάρχουν αντιρήσεις, παίρνει τα σ
> τοιχεία που χρειάζεται από
> το ΔΣ, φτιάχνει τη σελίδα και τη δίνει στο w
> ebmaster να την ανεβάσει.

αυτο με το να στελνουμε σελιδες στους webmasters δεν
το ειχα σκεφτει....

> --
> Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr

--
giorgos tsimaras
linux manual : members.hellug.gr/zakinthinos