edra, praktika , esoteriki epikoinonia, xoroi sinantisewn, info toy sillogou gia ta meli

DJ Art djart at linux.gr
Mon Sep 8 02:17:28 EEST 2003

On Monday 08 September 2003 00:32, Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:
> Μια άλλη ιδέα θα ήταν να φτιάξουμε μια λίστα ανακοινώσεων, στην οποία
> να μπορεί να γραφτεί όποιος θέλει, και να στείλουμε μια φορά στην
> λίστα όλων των μελών την ανακοίνωση της δημιουργίας της:
> «Δημιουργήθηκε η λίστα announce at lists.hellug.gr, αν θέλετε να
> γραφτείτε στείλτε μήνυμα κλπ. Εκεί θα ανακοινώνονται real life
> εκδηλώσεις κλπ. Αν δε γραφτείτε, δεν πρόκειται να πάρετε άλλο μήνυμα
> σχετικά με αυτά τα θέματα.» Κρατάμε λοιπόν έτσι τη λίστα όλων των
> μελών για θέματα της λειτουργίας του συλλόγου (εκλογές κλπ). Περίπου
> [...]

imho το να αρχίσουμε να δημιουργούμε λίστες, κόντρα λίστες και ξανα-μανα
λίστες, καταρχάς θα κουραστούμε εμείς οι ίδιοι, θα κουράσουμε τα μέλη
και θα μπερδέψουμε όσους ούτως ή άλλως δεν το έχουν και για πολύ να
μπερδεύονται.

Κατά δεύτερον ... ΕΛ-ΕΟΣ, έχουμε ήδη 2 λίστες: μία για να γράφεται
όποιος θέλει και μία για να στέλνουμε σε ΟΛΑ τα μέλη τις ανακοινώσεις
που το ΔΣ θεωρεί κρίσιμες, αναγκαίες και απαραίτητες. Είτε αυτό είναι
εκλογές, είτε αφορά και τις συναντήσεις.

Αυτό είναι το νόημα, να υπάρχει μία άμεση ανακοίνωση προς όλους, θέλουν
δεν θέλουν. Εξάλλου, αν δεν θέλουν να ακούσουν ανακοινώσεις από το
σύλλογο, τότε για ποιό σκοπό γράφτηκαν ??

Οκ, είπαμε εθελοντισμός, αλλά ο σύλλογος έχει κάποιες ανάγκες, κάποιες
φιλοδοξίες και αν μη τι άλλο το να διαβάσει κάποιος μια ανακοίνωση ότι
το Σάββατο θα γίνει συνάντηση για καφέ είναι το ελάχιστο δυνατό.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering