Fwd: JavaHellug.org - Java Hellenic User Group -Ερωτησεις

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Mon Jul 7 17:23:11 EEST 2003

On Monday 07 July 2003 16:11, DJ Art wrote:

> Καταρχάς, ένας πρώτος πρώτος λόγος είναι ότι οι εχθροί των εχθρών μας,
> λογικά είναι φίλοι μας.

Προτιμώ να μην σκέφτομαι τον HELLUG σαν μουσουλμανική οργάνωση έτοιμη για Ιερό
πόλεμο. Δεν πιστεύω λοιπόν πως η φιλοσοφία "ο εχθρός του εχθρού μου" είναι
πρέπουσα και βοηθάει την εξέλιξη του συλλόγου.
Εξάλλου, τίνος εχθρός είναι η Java, της C# και του .Net;

> Αν η Sun στρέφεται υπέρ του Linux, υπέρ του open source, υπέρ της
> δημιουργίας μιας community και τα λοιπά, αυτό είναι καλό. Είναι ένας
> τρόπος να ακουστούμε κι εμείς, ένα τρόπος να ακουστεί το Linux και το
> Open Source, ακόμα πιο πολύ.

H Sun υπέρ του Linux και του Open Source;
Ναι μεν υπάρχουν υπάρχουν Open Source projects σε Java, αλλά αυτό δεν σημαίνει
ότι είναι υπέρ του Linux και του Open Source η Sun!!!

> Εξάλλου, στη χώρα μας δεν υπάρχουν και πολλές τέτοιες κοινότητες, οπότε
> η δημιουργία τους και η στήριξή τους μας συμφέρει. Παράδειγμα: τα
> patents: άλλο είναι να βγεί μόνο ο Hellug και να γκρινίαξει και άλλο
> είναι να βγούνε άλλοι 5-10 να φωνάξουνε.

Υπονοείς ότι θα βγει η Sun Hellas και διαμαρτυρηθεί για τα ePatents;
Αν είναι έτσι, πάσο!

> Όχι, εγώ θα πρότεινα να μη μείνουμε "ξερά" μόνο σε ένα link.
> Η Sun είχε έρθει όντως μόνη της σε επαφή μαζί μας και είχε δείξει οτι
> ενδιαφέρεται και ειδικά στο να δημιουργηθεί μια Java community.
> Θα πρότεινα να τους "αγκαλιάσουμε", να τους καλοδεχτούμε, να τους
> βοηθήσουμε και να κοιτάξουμε πως θα καταφέρουμε κάποιους κοινούς
> στόχους που σίγουρα έχουμε.

Αν βρούμε κοινούς στόχους, τότε ναι συμφωνώ.
Αλλά ποίοι είναι οι κοινοί στόχοι της Sun με το Linux και το Open Source;
Και παρεμπιπτόντως, τι εννοείς να τους "αγκαλιάσουμε", τι θα μπορούσαμε να
κάνουμε;

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.