Fwd: JavaHellug.org - Java Hellenic User Group -Ερωτησεις

DJ Art djart at linux.gr
Mon Jul 7 16:13:49 EEST 2003

On Monday 07 July 2003 04:06, Michael Iatrou wrote:
> <snip all>
>
> Πολύ καλή προσπάθεια εκ μέρους των παιδιών, αλλά δεν βλέπω τι σχέση
> έχει η Java με το Linux, το Open Source και γενικότερα με τα
> συμφέροντα του συλλόγου.

Καταρχάς, ένας πρώτος πρώτος λόγος είναι ότι οι εχθροί των εχθρών μας,
λογικά είναι φίλοι μας.

Αν η Sun στρέφεται υπέρ του Linux, υπέρ του open source, υπέρ της
δημιουργίας μιας community και τα λοιπά, αυτό είναι καλό. Είναι ένας
τρόπος να ακουστούμε κι εμείς, ένα τρόπος να ακουστεί το Linux και το
Open Source, ακόμα πιο πολύ.

Εξάλλου, στη χώρα μας δεν υπάρχουν και πολλές τέτοιες κοινότητες, οπότε
η δημιουργία τους και η στήριξή τους μας συμφέρει. Παράδειγμα: τα
patents: άλλο είναι να βγεί μόνο ο Hellug και να γκρινίαξει και άλλο
είναι να βγούνε άλλοι 5-10 να φωνάξουνε.

> Τώρα, αν η συζήτηση γίνεται απλά για να μπει ένα link στο
> www.linux.gr, για παράδειγμα, πιστεύω ότι δεν τίθεται θέμα, πρέπει να
> προωθούνται τέτοιες προσπάθειες και να υπάρχει αλληλεγγύη (ήδη
> πρόσθεσα το site τους στο links section του magaz).

Όχι, εγώ θα πρότεινα να μη μείνουμε "ξερά" μόνο σε ένα link.
Η Sun είχε έρθει όντως μόνη της σε επαφή μαζί μας και είχε δείξει οτι
ενδιαφέρεται και ειδικά στο να δημιουργηθεί μια Java community.
Θα πρότεινα να τους "αγκαλιάσουμε", να τους καλοδεχτούμε, να τους
βοηθήσουμε και να κοιτάξουμε πως θα καταφέρουμε κάποιους κοινούς
στόχους που σίγουρα έχουμε. Εξάλλου community γλώσσας προγραμματισμού
είναι, software, το Linux δεν είναι άσχετο με τη Java. Ουκ ολίγα open
source projects σε Java υπάρχουν.

(και ναι, από τη C#, 1000 φορές καλύτερα είναι να επικρατήσει η Java).

My 2 humble eurocents.
--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering