Fwd: JavaHellug.org - Java Hellenic User Group -Ερωτησεις

DJ Art djart at linux.gr
Tue Jul 8 07:28:12 EEST 2003

On Monday 07 July 2003 17:28, Michael Iatrou wrote:

> Προτιμώ να μην σκέφτομαι τον HELLUG σαν μουσουλμανική οργάνωση έτοιμη
> για Ιερό πόλεμο. Δεν πιστεύω λοιπόν πως η φιλοσοφία "ο εχθρός του
> εχθρού μου" είναι πρέπουσα και βοηθάει την εξέλιξη του συλλόγου.
> Εξάλλου, τίνος εχθρός είναι η Java, της C# και του .Net;

Νομίζω πως δεν χρειάζεται να κάνω λιανά το ποιά "στρατόπεδα" υπάρχουν
αυτή τη στιγμή στο χώρο. Και δεν είναι και το θέμα μας αυτό, εξάλλου.

Ούτε μίλησα για πόλεμο από πλευράς Hellug. Ούτε για μάχες.

Μίλησα για καινούριους φίλους. Simple as that.

> Ναι μεν υπάρχουν υπάρχουν Open Source projects σε Java, αλλά αυτό δεν
> σημαίνει ότι είναι υπέρ του Linux και του Open Source η Sun!!!

Δεν μας ενδιαφέρει τι κάνει η Sun. Εγώ ουσιαστικά προτείνω να μας
ενδιαφέρει το προς τα πού θα κινηθεί μια καινούρια programming
κοινότητα και το πόσο καλές σχέσεις μπορεί να έχει μαζί μας.

<λιανά mode on>
Ουσιαστικά προτείνω να μας ενδιαφέρει το γεγονός ότι δεν βγαίνουν να
πούν ασυναρτησίες, αλλά βγαίνουν μόνοι τους και μιλάνε για Apache, για
Jakarta projects και δε συμμαζεύεται. 2 φωνές ενωμένες υπέρ του Apache,
είναι σαφώς καλύτερα από μόνο μία φωνή.

And the show goes on για μια σωρία από σοβαρά projects που έχουν να
κάνουν με Java ΚΑΙ open source ΚΑΙ FSF compatible licenses.
</λιανά mode off>

Τώρα, αν όλως τυχαίως αρέσει αυτό το πράγμα στη Sun, μαγκιά της.
Οπότε, αν κολλάς με τη Sun, ξεκόλλα.

> Υπονοείς ότι θα βγει η Sun Hellas και διαμαρτυρηθεί για τα ePatents;
> Αν είναι έτσι, πάσο!

Και πάλι, δεν υπονοώ τίποτα και δεν με ενδιαφέρει τί κάνει η Sun. Απλά,
αν στις επιστολές που θα στείλουμε, από κάτω αντί για την υπογραφή μόνο
του Hellug, έχει και την υπογραφή του CyLUG και του ΑΒΓ_άλλου_φορέα και
της ΧΥΖ κοινότητας προγραμματισμού, τότε είναι και πάλι καλύτερα.

> Αλλά ποίοι είναι οι κοινοί στόχοι της Sun

Μιλάμε για την κοινότητα, όχι για τη Sun.

Για τους κοινούς στόχους με την κοινότητα της Java, όχι της Sun.

> με το Linux και το Open
> Source;

Παράδειγμα:
Αν η Sun θέλει να μπουκάρει στο Enterprise, αυτό θα το κάνει με Apache,
Jakarta και Tomcat. Και όλα αυτά τρέχουν KAI σε Linuxάκια.
Δηλαδή, τα έχουν όλα και συμφέρουν, τί άλλο θές ?

> Και παρεμπιπτόντως, τι εννοείς να τους "αγκαλιάσουμε", τι θα
> μπορούσαμε να κάνουμε;

Ότι περνάει από το χέρι μας. Εκδηλώσεις. Να τους καλέσουμε στα
installfests, να τους βάλουμε να μοιράζουν CDs με software. Να κάνουν
μετάφραση του documentation του Jakarta.apache.org στα ελληνικά. Να
μοιράσουνε ενημερωτικά φυλλάδια που θα απευθύνονται σε επιχειρήσεις και
π.χ. θα προτείνουν την open source J2EE λύση για το στήσιμο των Web
Services και μπλα μπλα μπλα μπλα ....
Να τους "σπρώξουμε" να γράψουν άρθρα για το Magaz.
Να έχουν mailing list και να διακινούν τις απόψεις τους.
Όταν ξαναέρθει ο Ballmer και συναντηθεί με τον Υπουργό Ανάπτυξης (λέμε
τώρα), να έχουμε να αντιπροτείνουμε μια "ολοκληρωμένη" λύση απέναντι
στο κάθε proprietary .Net. Να ζητάμε π.χ. στους διαγωνισμούς του
δημοσίου να υπάρχει πολύπλευρη συμμετοχή, να λαμβάνονται όλες οι
πιθανές λύσεις υπόψιν χωρίς διακρίσεις κλπ, οι προδιαγραφές να είναι
υψηλότερες κλπ.
Να τους δώσουμε την ευκαιρία να ακουστούν και να πάρουν πρωτοβουλίες.

Κοινώς, να κυνηγήσουμε μαζί τους όοοολα αυτά που θα θέλαμε να υπάρχουν
και δεν υπάρχουν ήδη. ΤΩΡΑ, πριν χάσουμε το παιχνίδι από το οποιοδήποτε
proprietary τύπου .NetMyASS framework και μετά τραβάμε τα μαλλιά μας
(αλλά και τα βυζιά μας ;)

Θέλουνε/με να μπεί η Java στα σχολεία ? Να στείλουμε μαζί τις επιστολές.

Α, και για κερασάκι στην τούρτα, τελευταίο και καλύτερο σου κράτησα το
NetBeans ;) Κάτι μου είχες αναφέρει ότι δεν είναι open-source (σε
αντίθεση και καλά με το Eclipse) ??

Here my lad :>
http://www.netbeans.org/downloads/ide/development.html
http://www.netbeans.org/downloads/ide/index.html
http://openide.netbeans.org/

(Το πιο σημαντικό είναι αυτό):
http://www.netbeans.org/about/os/index.html

And now, may the source be with you :)
--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering