Ενημέρωση για Infosystem

DJ Art djart at linux.gr
Mon Jul 7 14:04:11 EEST 2003

On Monday 07 July 2003 01:12, Stoilis Giannis wrote:

> Όπως σου υποσχέθηκα, υπολόγισέ με για 100 Ευρώ. Είχα κάποια παραπάνω
> έξοδα αυτό τον μήνα, αλλά να περιμένεις να τα πάρεις είτε μέχρι το
> τέλος του μήνα, είτε στα μέσα του επόμενου.

ε, όχι :) Κάτι ξέχασες :)
Το γεγονός ότι σε ένα μήνα δεν θα είμαι πια ταμίας :>

(οπότε, είναι ένα θέμα μεταβιβάσιμο στον επόμενο ταμία ;))

> Ελπίζω να μην είναι
> πρόβλημα, έτσι;

Καθόλου. Μέχρι την Infosystem είναι αρκετός καιρός, εξάλλου.

> Επίσης, είμαι διαθετιμένος να δώσω την χορηγία μου σε
> υλικά, π.χ. να γράψω ένα σημαντικό αριθμό CD, για να μοιράζουμε
> κάποιο distribution.

Εννοείς για την infosystem να μοιράσουμε κάτι.
Ναι, έτσι όπως ήρθανε τα πράγματα no problem, αν και .... από ότι βλέπω
το νέο ΔΣ είναι αυτό που θα τις κανονίσει αυτές τις λεπτομέρειες.

Πάραυτα, η ταπεινή μου γνώμη είναι να ζητήσουμε π.χ. από το RAM ή
κάποιον άλλον που ασχολείται με "πρέσσες" να μας "πρεσσάρει" τα CDάκια.

Κι εδώ θα μπορούσε να ανοίξει ένα flam^H^H^H^H .... εεεε, ένα thread
εννούσα, για το ποιά διανομή να μοιράζουμε στην Infosystem.

>Τέλος, τι γίνεται με έντυπο υλικό; Θα μοιράσουμε τίποτα;

Ε, ναι, πρέπει να μοιράζουμε κάτι. Σίγουρα έντυπο με π.χ. τί είναι ο
σύλλογος, ποιοί είναι οι στόχοι μας, ποιά είναι τα projects μας, καλή
ιδέα είναι να έχει 5-6 αράδες για το πώς βάζουμε ελληνικά, ίσως για το
πώς να στήσουμε το netmod και άλλα τέτοια. Διαφήμιση του Openoffice,
κλπ κλπ ...

> Δεν είδα να αναφέρουμε κάτι... Τι θα λέγατε για μια ειδική έντυπη
> έκδοση του magaz;

Όλου του magaz ?!?

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering