Ενημέρωση για Infosystem

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Mon Jul 7 15:22:15 EEST 2003

On Monday 07 July 2003 02:16, DJ Art wrote:

> Πάραυτα, η ταπεινή μου γνώμη είναι να ζητήσουμε π.χ. από το RAM ή
> κάποιον άλλον που ασχολείται με "πρέσσες" να μας "πρεσσάρει" τα CDάκια.
>
> Κι εδώ θα μπορούσε να ανοίξει ένα flam^H^H^H^H .... εεεε, ένα thread
> εννούσα, για το ποιά διανομή να μοιράζουμε στην Infosystem.

Δεν είναι ανάγκη να είναι μόνο ένα distro, μπορούμε να δίνουμε διάφορα, ώστε
να μην υπάρξει flame.
Προτείνω, ένα να είναι το Knoppix... επίσης εγώ μπορώ να κόψω κανένα
Slackware. Αν μπορούσαμε να πείσουμε το RAM να μας κόψει DVD, θα μπορούσαμε
να δώσουμε και Mandrake.

> Ε, ναι, πρέπει να μοιράζουμε κάτι. Σίγουρα έντυπο με π.χ. τί είναι ο
> σύλλογος, ποιοί είναι οι στόχοι μας, ποιά είναι τα projects μας, καλή
> ιδέα είναι να έχει 5-6 αράδες για το πώς βάζουμε ελληνικά, ίσως για το
> πώς να στήσουμε το netmod και άλλα τέτοια. Διαφήμιση του Openoffice,
> κλπ κλπ ...

> Όλου του magaz ?!?

Έ, όχι κι όλου :-)
Περιοδικό θα μοιράσουμε ή εγκυκλοπαίδεια;
Θα μπορούσαμε να μοιράσουμε το τελευταίο τεύχος.

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.