Ενημέρωση για Infosystem

Stoilis Giannis giannis at stoilis.gr
Mon Jul 7 01:14:11 EEST 2003

DJ Art wrote:
> Επίσης, τα χρήματα που προσφέρθηκαν να δώσουν τα μέλη μέσω αυτής της
> λίστας, αλλά και με προσωπικό, είναι σε σύνολο: 850 eur.

Όπως σου υποσχέθηκα, υπολόγισέ με για 100 Ευρώ. Είχα κάποια παραπάνω
έξοδα αυτό τον μήνα, αλλά να περιμένεις να τα πάρεις είτε μέχρι το τέλος
του μήνα, είτε στα μέσα του επόμενου. Ελπίζω να μην είναι πρόβλημα, έτσι;
Επίσης, είμαι διαθετιμένος να δώσω την χορηγία μου σε υλικά, π.χ. να
γράψω ένα σημαντικό αριθμό CD, για να μοιράζουμε κάποιο distribution.
Μας ενδιαφέρει ακόμα να κάνουμε κάτι τέτοιο; Αν ναι, να το ξέρω από
πριν, έτσι; Θα μου πάρει κάποιο χρόνο, αν είμαι μόνος μου...
Τέλος, τι γίνεται με έντυπο υλικό; Θα μοιράσουμε τίποτα; Δεν είδα να
αναφέρουμε κάτι... Τι θα λέγατε για μια ειδική έντυπη έκδοση του magaz;
Δεν το σκέφτηκα μέχρι τώρα... Μπορώ να βρω χορηγία σε μια γραφιστική
εταιρεία... Να στήσουν και να τυπώσουν το έντυπο και να τους βάλουμε και
αυτούς μια αφίσα στο περίπτερο, ως επίσημο χορηγό... Εξάλου, και αυτοί
linux fileservers χρησιμοποιούν...
Χμμμ, θα έχω νεώτερα αύριο πιθανόν... Θα σας ενημερώσω...

- Γιάννης