Ενημέρωση για Infosystem (was Re: Kapoies skepseis gia xrimatodotisi tou syllogou (was: Infosystem & Lefta))

DJ Art djart at linux.gr
Mon Jul 7 00:09:12 EEST 2003

On Saturday 05 July 2003 23:07, DJ Art wrote:

> Προς το 2ο μισό της επόμενης εβδομάδας θα κάνω μια σούμα και θα σας
> πώ λεπτομερώς. (Πιθανότατα να έχουμε εξασφαλίσει ακόμα και όλο το
> απαιτούμενο ποσό).

Οκ, για να μην σας κρατάω σε αγωνία:

Η Infosystem θα μας κοστίσει:

Εμβαδόν:
16 τ.μ. Χ 86 eur/τμ = 1376 eur
(stand τύπος 2: πρίζα, διαχωριστικά, μετόπη με επιγραφή, μοκέτα, δέκα
σποτάκια, 1 γραφείο, 1 τραπεζάκι, 3 καρέκλες, όλα αυτά included)[0]

Έκπτωση 20% (ένδειξη καλής θέλησης από τη διοργανωτική επιτροπή της
Helexpo. Έστειλα μια επιστολή όπου τους εξηγώ ότι είμαστε
εθελοντικός/μη κερδοσκοπικός οργανισμός και πως έχουμε συμμετάσχει
άλλες 2 φορές και πως έχουμε την πρόθεση να συμμετέχουμε κι άλλες
χρονιές στο μέλλον)
 = -275.2 eur

δικαίωμα εγγραφής εκθέτη = 90 eur
Σύνολο Δαπάνης = 1190.8 eur
ΦΠΑ = +214.344 eur
Σύνολο συμμετοχής = 1405.144 eur

[0] Ο stand τύπος 1 με μικρότερη τιμή/τμ που είχε υπολογίσει ο
Κατσαλούλης, είναι ένα τσιμεντένιο δωμάτιο, ούτε καν πρίζες δεν έχει,
οπότε δεν μας κάνει (είναι για τις εταιρείες που θα βάλουν μέσα δικά
τους συνεργεία/ηλεκτρολόγους/διακοσμητές να φτιάξουν το stand).

Επίσης, ότι άλλα έξοδα χρειαστούμε (π.χ. Internet που κοστίζει 75 eur ή
καρέκλες κλπ κλπ), πάνε εξτρά.

Έχουμε το stand (35) στο περίπτερο (15) με θέμα Hardware/Software ;)
Και το stand μας έχει αρκετή θέα :) (μπροστά του εκτείνεται διάδρομος).

Τώρα, έχουμε μια σημαντική χορηγία των 1000 ευρώ από τον Οργανισμό
Λιμένος Θεσσαλονίκης.

Επίσης, τα χρήματα που προσφέρθηκαν να δώσουν τα μέλη μέσω αυτής της
λίστας, αλλά και με προσωπικό, είναι σε σύνολο: 850 eur.

Από αυτά τα 850 έχω λάβει τα 450:

Στράτος Μαργαρίτης: 100 ευρ
Γιάννης Βρέντζος: 10 ευρ
Νίκος Αποστολάκης: 40 ευρ
Κτενιαδάκης Νεκτάριος: 200 ευρ
Σολδάτος Θοδωρής: 50 ευρ
Και 50 ευρ από εμένα

Και λογικά, περιμένω και τα υπόλοιπα (είτε εγώ είτε ο επόμενος ταμίας
που θα αναλάβει).

Πρέπει να φτιάξουμε αφίσα για το χορηγό μας, αφίσες με πιγκουΐνους αν
χρειαστούν (μπορεί κάποιες να έχει ο Ρικούδης από παλιά, ίσως να μας
χορηγηθούν κάποιες επιπλέον), CDs, φυλλάδια κλπ κλπ. Θα κυνηγήσουμε
χορηγίες για όλα αυτά, αλλά ακόμα κι αν δεν μας κάτσουν, δεν θα
στενοχωρηθούμε.

Αυτά. Η όλη συννενόηση έγινε τηλεφωνικά με την project manager της
Infosystem, την κα Βίκυ Δαλκράνη (την οποία δεν θα ξεχάσουμε να
ευχαριστήσουμε :), η οποία με ενημέρωσε ότι "παίζει" έκπτωση αν και
τελευταία στιγμή (κάτι που τελικά έγινε ;)
Επίσης, με ενημέρωσε για το εξής πάνω στο θέμα εθελοντικού/μη
κερδοσκοπικού χαρακτήρα του συλλόγου. Αν κινηθούμε έγκαιρα (αυτό το
έγκαιρα σημαίνει με το τέλος μιας έκθεσης με στόχο την επόμενη),
μπορούμε να ζητήσουμε με επιστολή από τη διοργανωτική επιτροπή της
έκθεσης σοβαρή έκπτωση ή ακόμα και δωρεάν περίπτερο!!! Η επιτροπή μετά
θα ερευνήσει την υπόθεσή μας και θα κρίνει.

Οκ, τώρα μένει να ενημερώσω για τα μηχανήματα του συλλόγου και τις
υπηρεσίες/projects που τρέχουν πάνω σε αυτά, να τα μαθαίνουν και όσοι
θα είναι στο νέο ΔΣ (σε επόμενο mail).
--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering