Kapoies skepseis gia xrimatodotisi tou syllogou (was: Infosystem & Lefta)

DJ Art djart at linux.gr
Sun Jul 6 08:26:12 EEST 2003

On Saturday 05 July 2003 11:35, Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:
> * S Xenitellis <simos74 at gmx.net> [2003-07-04 20:42]:
>
> Αν δεν κάνω λάθος, συγκεντρώθηκαν από προσφορές του κόσμου εδώ γύρω
> στα 750 ευρώ, και η πρόταση ήταν να ξεκινήσουμε να πάμε αν
> συγκεντρώναμε τα 2/3 από τα απαιτούμενα χρήματα, δηλ. 1000 ευρώ.
> Εκτός αυτού φαίνετε δεν υπήρχε η δυναμική και ο απαραίτητος
> ενθουσιασμός... Οπότε δε θα συμμετάσχουμε.

όχι βρε παιδιά :)

Θα πάμε στην Infosystem (ότι κι αν γίνει), μην ανησυχείτε.

Θα συγκεντρωθούν τα χρήματα. Υπάρχει μια σημαντική χορηγία, υπάρχει μια
ένδειξη καλής θέλησης από τους διοργανωτές της Infosystem, έχουν
μαζευτεί κάποια χρήματα από τις δωρεές που κάνανε τα μέλη, κλπ κλπ.

Απλώς, λόγω εξεταστικής, κυρίως, δεν είχα την ευχέρεια να σας ενημερώνω
για όλες τις λεπτομέρειες.
Προς το 2ο μισό της επόμενης εβδομάδας θα κάνω μια σούμα και θα σας πώ
λεπτομερώς. (Πιθανότατα να έχουμε εξασφαλίσει ακόμα και όλο το
απαιτούμενο ποσό).

Πάντως να ετοιμάζεστε για infosystem :) Έχω ήδη στείλει αίτηση
συμμετοχής και από εβδομάδα θα δώσω την προκαταβολή.

Επίσης, είδα τους Θεσσαλονικείς αρκετά θερμούς ως προς το event, οπότε
θα γίνουν κάποιες προσπάθειες να συμμετέχουμε κάθε χρονιά από δώ και
στο εξής. Υπάρχει το παραθυράκι του να μας δίνουνε δωρεάν περίπτερο ή
μεγάλη έκπτωση στην τιμή του, ακριβώς επειδή είμαστε
εθελοντικός/αφιλοκερδής σύλλογος, αρκεί να το κυνηγάμε από πολύ νωρίς
αυτό (κοινώς, να πέσουν λίγο δημόσιες σχέσεις, μερικά τηλέφωνα, μερικές
επιστολές, κλπ).
--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering