Kapoies skepseis gia xrimatodotisi tou syllogou (was: Infosystem & Lefta)

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Sat Jul 5 12:13:15 EEST 2003

* S Xenitellis <simos74 at gmx.net> [2003-07-04 20:42]:

> Den gnwrizw an o Hellug 8a lavei meros stin InfoSystem
> h an sygkentrw8ikan ta xrimata pou xreiazontan.

Αν δεν κάνω λάθος, συγκεντρώθηκαν από προσφορές του κόσμου εδώ γύρω στα
750 ευρώ, και η πρόταση ήταν να ξεκινήσουμε να πάμε αν συγκεντρώναμε τα
2/3 από τα απαιτούμενα χρήματα, δηλ. 1000 ευρώ. Εκτός αυτού φαίνετε δεν
υπήρχε η δυναμική και ο απαραίτητος ενθουσιασμός... Οπότε δε θα
συμμετάσχουμε.

> 8imame prin apo arketous mines pou h Sun Hellas eixe ti
> dia8esi na dimiourgi8ei elliniko 'Java community', me ti boitheia
> tou Hellug. Den jerw an ypirjan ejelijeis apo tote.
> Ena pragma pou 8a mporouse na ginei einai na ftiajtei mia
> epipleon lista sto lists.hellug.gr me onoma 'java', archives, etc.
> kai na diafimistei stis ypoloipes listes tou Hellug gia na prosel8oun
> endiaferomenoi.

Μια λίστα με θέμα τη Java σίγουρα δε θα έβλαπτε, και αν δεν κάνω λάθος
οι λιστοκράτορες μπορούν να τη στήσουν σχετικά εύκολα. Έχω την εντύπωση
όμως (από τα μηνύματα στη linux-greek-users) ότι δεν υπάρχει σημαντική
ενασχόληση με τη Java. Μπορεί βέβαια αυτό να είναι πλασματικό, να
υπάρχει πολύς κόσμος εδώ που δουλεύει με Java αλλά να συζητά για τα
σχετικά θέματα σε διεθνείς χώρους συζήτησης (Usenet κλπ). Για να
δημιουργηθεί μια πετυχημένη κοινότητα πρέπει να υπάρχει μια «κρίσιμη
μάζα» ενδιαφέροντος, και μάλλον δεν υπάρχει εδώ. Γι αυτό άλλωστε και δεν
προχώρησε και η πρόταση της Sun...

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr