Iδέες για το Magaz

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Tue Mar 4 13:50:18 EET 2003

On Saturday 01 March 2003 18:51, Kefalas Apostolos wrote:

> Αν χρειάζεσαι οποιαδήποτε βοήθεια και μπορώ να
> βοηθήσω μην διστάσεις

Ναι, βασικά υπάρχουν δύο πραγματάκια στα οποία θα ήθελα μια βοήθεια.

1) Σχετικά με την ανανέωση του site.
Έχω κάποιες ιδέες, αλλά δεν θα έλεγα ότι με ικανοποιούν πλήρως.
Κάθε ιδέα για ένα νέο look and feel ή/και "features" είναι ευπρόσδεκτη!
Ή αν βαριέστε να γράφετε κατεβατά, ένα link σε site που πιστεύετε ότι αξίζει,
είναι αρκετό.

2) Άρθρα.
Είναι προφανές πως χωρίς άρθρα δεν γίνεται τίποτα!!!
Θα ήθελα πολύ να βγει ένα τεύχος μέχρι τον Μάιο, αλλά αυτό θέλει δουλειά.
Προσωπικά, μπορώ να εξασφαλίσω δύο άρθρα, αλλά προφανώς δεν είναι αρκετά.
Παρακαλώ λοιπόν όλους τους πιστούς της πέννας, ε, του πληκτρολογίου τέλος
πάντων, να συνεισφέρουν κανένα αρθράκι :-)

Υπάρχει και (3), χρειάζομαι κάποιες πληροφορίες σχετικά με τα "διαδικαστικά"
του Magaz (ανανέωση σελίδας κλπ), αλλά γι αυτό έχω ήδη επικοινωνήσει με τον
προηγούμενο αρχισυντάκτη, τον Βαγγέλη τον Παπαδογιαννάκη, ο οποίος ελπίζω να
καταφέρει να βρει λίγο χρόνο για να με κατατοπίσει σχετικά, ως πολύ πιο
έμπειρος.

ΤΙΑ

--
"Wisdom is knowing what to do with what you know"

 Michael Iatrou
 Department of Electrical and Computer Engineering
 University of Patras, Greece