Λίστα με "=?iso-8859-7?b?7/H24e3c?=" projects

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Tue Feb 11 01:05:01 EET 2003

On Monday 10 February 2003 22:56, DJ Art wrote:

(έχεις κατακλέψει το freshmeat :)

<snip>

> [001] Lugistics
>
> Περιγραφή:
>
> Το LUGistics επιθυμούμε να γίνει η οργανωτική αρχή του ΔΣ για τη
> διαχείρηση των μελών του συλλόγου, όπως αυτόματη ειδοποίηση του ταμία
> και του γραμματέα για τα θέματα των συνδρομών, αυτόματη υπενθύμιση των
> μελών για τις οφειλές των συνδρομών τους, αυτοματοποίηση γραμματειακών
> δουλειών που τώρα γίνονται με το χέρι, νέο σύστημα ψηφοφοριών κλπ ...
>
> Απαιτήσεις:
>
> PHP
> LDAP
> SQL

> [...]

<snip>

Ίσως δεν είναι το καλύτερο thread για να απαντήσω επί του θέματος, αλλά
ενδιαφέρομαι να συμμετάσχω[0] στην ανάπτυξη/εξέλιξη του Lugistics, κυρίως στο
κομμάτι της php (από LDAP και SQL ξέρω κάτι λίγο, αλλά έχω αρκετή διάθεση να
μάθω περισσότερα).

Επίσης να υπενθυμίσω ότι "ορφανό" είναι και το Magaz (ή κάνω λάθος;) για το
οποίο είχα δηλώσει ότι με ενδιαφέρει και στο παρελθόν.

(όχι, δεν περιμένω να μου δώσετε το μετάλλιο Εθελοντισμού του Ερυθρού Σταυρού
για παιδιά με ειδικές ανάγκες, μου αρκεί μια οσοδήποτε αόριστη και γενική
απάντηση στο στυλ "Το Δ.Σ. σας ευχαριστεί για την ευγενική σας προσφορά, θα
σας ενημερώσουμε εν καιρώ, η έξοδος είναι δεύτερη πόρτα δεξιά".)

[0] Να συμμετάσχω, όχι να το αναλάβω προσωπικά.

--
"Wisdom is knowing what to do with what you know"

 Michael Iatrou
 Department of Electrical & Computer Engineering
 University of Patras, Greece