Iδέες για το Magaz

Kefalas Apostolos apollo at hellug.gr
Sat Mar 1 18:49:01 EET 2003

> * Ρετουσάρισμα του site.
> 	Υπάρχουν δύο επιλογές, είτε να φτιάξω ένα καινούριο site που να
> 	είναι κάπως πιο "δομημένο" (το καλαίσθητο είναι μια άλλη
> 	υπόθεση) είτε να ενσωματωθεί το Magaz στο linux.gr (σε μια
> 	συζήτηση που είχα με τον Θάνο (aka DJ Art) μου είχε πει πως δεν
> 	θα ήταν ιδιαίτερο πρόβλημα κάτι τέτοιο). Αναμφισβήτητα η πρώτη
> 	λύση είναι η πιο "καθαρή", αλλά σας δίνω όλα τα δεδομένα, just
> 	in case.

Εγώ θα προτιμούσα την "καθαρή" λύση.

> * Αλλαγή του τρόπου παρουσίασης των άρθρων.
> 	Συγκεκριμένα, παρουσιάζεται το φαινόμενο να υπάρχουν άρθρα στα
> 	οποία κάθε σελίδα είναι δέκα γραμμές. Αυτό το βρίσκω
> 	αντιαισθητικό και ανούσιο. Θα προτιμούσα να είναι μία σελίδα
> 	κάθε άρθρο. Επίσης η μορφοποίηση δεν είναι ανάγκη να θυμίζει
> 	howto, θα μπορούσε να είναι απλό plain text (στο στυλ των άρθρων
> 	του Linux Journal για παράδειγμα)

Συμφωνώ απολύτως.

> * Αλλαγή στον τρόπο που γίνονται submit τα άρθρα.
> 	Η παρούσα κατάσταση (τα άρθρα να δίνονται σε μορφή sgml και στη
> 	συνέχεια να μετατρέπονται σε html με sgml tools) λύνει τα χέρια
> 	του αρχισυντάκτη, αλλά περιορίζει τον αρθρογράφο! Δεν μπορούμε
> 	να υποχρεώσουμε όλον το κόσμο να μάθει sgml επειδή μας βολεύει
> 	εμάς.

Αν δεν έχεις εσύ πρόβλημα δεν έχω ουτε εγώ

> Αν δεν θέλετε (για οποιονδήποτε λόγο) να ασχοληθώ με το Magaz, just
> let me

Εγώ ΔΕΝ θέλω να το αναλάβεις γιατί..........δεν ξέρω κάτι θα
σκέφτω!!!!!!!!!

> Ευχαριστώ για το χρόνο σας και συγνώμη που σας κούρασα.

Εμείς σε ευχαριστούμε που προσφέρεις τον πολύτιμο χρόνο σου για το Magaz
και για την κοινότητα. Αν χρειάζεσαι οποιαδήποτε βοήθεια και μπορώ να
βοηθήσω μην διστάσεις

Αποστόλης