Ti ginete me ton syllogo?

Nick Apostolakis nickapos at noc.uoa.gr
Wed Feb 12 12:55:01 EET 2003

On Wed, Feb 12, 2003 at 10:23:37AM +0200, Kostas Tsakaloglou wrote:
> h epi8ymia sas entaksi, as to arnh8oyme kai as mhn kanoyme tipota. Omos to na
> lene oloi oti 8a symmetexoyn kai meta "bgazoyn thn oyra" ayto gia emena den ine
> sobaro.

egw den exw ypopsi mou oti eipane oloi oti tha symetexoune.
mporei pali me ta trexamata mou na eipwthike kai na to exasa.
ean kalesei kapoios ton syllogo se mia ekdilwsi den einai aparaitito
o sylogos na pei nai.
prepei na dei an exei ton kosmo,xrono,resources ktl na voithisei kai tote tha pei
oti symexetei.

                   Nick Apostolakis
  e-mail: nickapos at agriroot.aua.gr nickapos at noc.uoa.gr
  Web Site: http://agriroot.aua.gr/~nickapos