Ti ginete me ton syllogo?

Kostas Tsakaloglou tsakf at hellug.gr
Wed Feb 12 10:22:01 EET 2003

Quoting Nick Apostolakis <nickapos at noc.uoa.gr>:

> [...]
> prospathoume na epanakampsoume
> apo tin proigoumeni xameni periodo. milw kai gia emena alla kai gia tous
> allous pou einai
> foitites mpas kai doume fws kamia mera. auta peri adiaforias einai poly
> eknevristika tin
> stigmi pou einai tosa pragmata se ekseliksi kai me tin dedomeni elleipsi
> xronou.
> kai gia poio logo ola auta? gia tin ekdilwsi sto TEE i opoia einai men
> simantiki
> alla de thymamai pote na yposxethika egw proswpika oti tha symetexw oute i

Exi gini mia mikri paranoish ton legomenon moy fenete. Edo den syzhtame oti ta
melh einai ypoxreomena na symmetexoyn. Anarotiomaste giati ginetai afto? Kai an
ftei kati na to dior8osoyme. H dikh moy aporia einai h eksis. Ean den yparxei
endiaferon apo ta meli sto na symmetexoyn se ekdhlosis (den ypoxreoyntai) tote
giati o syllogos na kani ekdhloseis? Kai an o syllogos den kani ekdhloseis (oxi
aparethta omilies, alla otidhpote poy na proo8i to Linux)  tote giati yparxei?
Gia na krataei apla mia lista LGU? Gia na eimaste apla mia elitistikh parea kai
na mhn kanoyme tipota? Ma den xreiazetai syllogos gia na ginei afto.

> stin ekdilosi tha simeteixa ean den ypirxan pleistes oses alles ypoxrewseis
> proswpikes.
> omws de vlepw pws auto (oi ypoxrewseis mou) epireazei tin poiotita tou
> syllogou.
> kalo einai na eimaste pio prosektikoi se oti leme kai na vlepoume kai ligo
> pio eksw
> apo tis proswpikes mas drastiriotites....
> --

Yparxei h paranohsh afta ine prosopikes drasthriothtes, OXI, ton syllogo
kalesan, oxi ton Tsakaloglou. Den katalabebete apla ena pragma. Ean kapios
kalesei ton syllogo na kanei kapoia ekdhlosi, prepi na arnh8oyme? Ean ayto einai
h epi8ymia sas entaksi, as to arnh8oyme kai as mhn kanoyme tipota. Omos to na
lene oloi oti 8a symmetexoyn kai meta "bgazoyn thn oyra" ayto gia emena den ine
sobaro.

>                    Nick Apostolakis
>   e-mail: nickapos at agriroot.aua.gr nickapos at noc.uoa.gr
>   Web Site: http://agriroot.aua.gr/~nickapos