Ti ginete me ton syllogo?

Kostas Tsakaloglou tsakf at hellug.gr
Wed Feb 12 22:51:01 EET 2003

Pali den katalabes. Oloi lene oti 8eloyn ton syllogo kai 8eloyn na einai meli,
apla otan erxetai h ora ths doylias, poly ligoi symmetxoyn. Afto ipa, kai den
eipa oti eipe kanis oti 8a symmetexei sthn sygkekrimenh ekdhlosh kai meta
"ebgale thn ekso thn oyra toy".

Ela omos sthn 8esh moy:

Gia mia tetia ekdhlosi to palevoyme kero, kai afoy katarefoyme kati na gini, den
yparxei endiaferon apo ta meli. Ego giati na prospa8iso na organoso mia ekdhlosi
toy syllogoy ksana? Gia na moy lene oti ine dikh moy kai na mhn boh8aei kanenas?
Hdh exi gini mia protash gia installfest sta TEI 8essalonikhs, kai ego, "ebgala
thn oyra moy ekso". Na po oti o syllogos endiaferetai kai meta na mhn endiafer8h
kanenas? Ksasila moy. Leo oti den exo kairo kai teliono. Etsi 8elete na
skeftontai oloi osoi 8eloyn na kanoyn kati alla telika menoyn monoi toys?

K. Tsakaloglou