Μηνύματα στη λίστα...

Alexander Boukouris lists at boukouris.gr
Tue Feb 11 01:25:01 EET 2003

Ξανά εγώ... Ίσως γίνω αντιπαθητικός με αυτά που λέω, αλλά ίσως να
υπάρξει και όφελος.

Προσπάθησα να παρακολουθήσω τη συζήτηση με θέμα "Τι γίνεται με το
σύλλογο". Το αποτέλεσμα ξέρετε ποιο είναι; Να έχω ζαλιστεί από τα πολλά
μηνύματα και να βαριέμαι να δω άλλα. Διάβασα 20 μηνύματα. Αν είχα
διαβάσει τα 3 πρώτα θα ήταν αρκετά. Τα ίδια γνωρίζω και μετά από τα 20.
Είδα απαντήσεις του στυλ: "έχεις δίκιο" κλπ, ή τις ίδιες απαντήσεις σε
2-3 άτομα. Στο hellug πάνε... Όχι προσωπικά!

Μιλάτε για netiquette κάποιες φορές... Προσέξτε γιατί γίνεται κουραστική
η λίστα με τέτοιες απαντήσεις. Δεν νομίζω ότι είναι λίστα για "πλάκα" ή
του ποιος θα γράψει τα περισσότερα mails. Ένας άνθρωπος με μία μέτρια
δουλίτσα που του τρώει 8 μόνο ώρες την ημέρα, δεν προλαβαίνει να
διαβάζει και 10 μηνύματα ημερησίως μόνο από τη Hellug και απαντήσεις με
90% quota ή τις ίδιες απαντήσεις κουράζουν.

Κάποτε στις bbs χρησιμοποιούσαμε προγράμματα που δεν επέτρεπαν την
αποστολή μηνυμάτων με ένα όριο quota και πάνω... Μην το παρακάνουμε
εδώ... Που υποτίθεται ότι είμαστε και πιο εξειδικευμένοι χρήστες.

Είναι ένα παράπονο που μου ήρθε τώρα, μιας και προσπάθησα να
παρακολουθήσω το θέμα και ήταν πραγματικά κουραστικό.

Αυτά. Καλό σας βράδυ.

Φιλικά,
Αλέξανδρος