Ti ginete me ton syllogo?

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Tue Feb 11 00:52:01 EET 2003

Nick Apostolakis wrote:
> On Tue, Feb 11, 2003 at 12:07:45AM +0200, Theodore J. Soldatos wrote:
<snip>
> ola ta ypoloipa projects theloune ena antistoixo
> policy opws to administration twn mixanwn mas i opws to katastatiko tou syllogou.
> kai edw apantaw oti nai xreiazetai na yparxei to katastatiko gia na yparxei
> auti akrivws i synexis parousia tou syllogou asxetws an vriskomaste 1 i 2 - 10 fores to
> mina deite ta alla lugs stin ellada kai tha deite ti akrivws ennow einai imi dialymena
> epeidi autoi pou ta eftiaksan pleon de mporoun na asxolithoun allo.

Nai, ayto einai ena isxyro epixeirhma yper ths aksias ths yparkshs
anagnorismenou syllogou, den to eixa skeftei etsi. Ontos, h yparksh
katastatikou klp einai shmantikos paragontas sthn synexeia toy HELLUG.

> ola ta project mas xreiazontai evaluation kai ws pros tin morfi touskai ws pros tin synexeia tous kai para poly syzitisi.
> apla einai akrws enoxlitiko auto to "dialyetai o syllogos" epeidi den exei symetoxi mia ekdilwsi xwris na skeftoume kanena allo paragonta.

Exm, nomizo oti den eipothike akrivos etsi, apla o Kostas me aformh thn
ekdhlosh eksefrase kapoious fovous tou kai eipame na kanoume mia syzhthsh. Den
eipe kaneis oti "dialyetai o syllogos"... Ego pantos phra ta pano mou apo
aythn thn syzhthsh... :-)

T.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========