Λίστα με "ορφανά" projects

Topoglidis Con/nos ktop at hellug.gr
Tue Feb 11 05:19:01 EET 2003

kalispera
(mallon kalimera alla edo einai mono 3)

mporo na po oti sxetika mexri tora eixa bgalei kai ego ligo elafra
tin ouritsa mou ekso ... kakos! kai simfono! :)

eipa loipon na anatheoriso, na anasintakto kai mpo dinamika sto paixnidi
pali! :)

Sigxoriste me ... alla sta Deltia Tipou ktl ktl "episima" pragmata
den mporo na asxolitho .. den ta kataferno (nomizo) kai den mou "paei" :)

omos leo na ksanazontanepsoume to LUGistics! :)
einai kai o Mixalis ... kai pisteuo pos tha erthoun kai alloi
siga siga :)

mono afiste me na teleioso kati mikra pragmatakia pou exo
kai na ta steilo piso ellada .... (mia week dld) kai meta mazi sas :)

ante kai kalo "reboot" :)

PS Mipos tha mporousame na lavoume kamia xorigia tou styl
sas daneizo ton xoro mou 1 fora to mina ... exeis kaneis kamia idea
pros auto to kommati ??? gia na min mas dioxnoune sinexeia kai na exoume
enan kapos pio diko mas xoro (enoo sinexeia ton idio) :))
px kanena TEI (leme tora) i kana Panepistimio (leme pali) ee ee?
(kala min ta parete ta PS kai poli sovara .. meta apo merikes rakies!)

--
Topoglidis Con/nos
(Trying only ... to learn!)