tropos epafis me mesa enimerosis (Was: mesa enhmerosis - epixeirhmata microsoft )

zakinthinos at hellug.gr zakinthinos at hellug.gr
Sat Dec 7 18:00:01 EET 2002

> [...]
>Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
>Mon Dec 2 21:15:02 2002

>Milame gia deltio typou kai oxi arthro synergath ths efhmeridas, synepos an
>thelei na to dhmosieysei mia efhmerida tha to dhmosieysei, pera apo texnikes
>kai aisthitikes diafores. To "Kerdos" htan to teleytaio meros pou tha perimene
>kaneis na dei to D.T. me vash ayta pou les kai omos to dhmosieyse.

>En pasei periptosh, den nomizo oti prepei na arxisoume na grafoume san ta
>deltia typou ton diskografikon etaireion mono kai mono gia na "pernaei".
>Exoume kai mia aksioprepeia telos panton... :-)

ean den katalavainoun ti grafoume gia na kseroun ean einai simantiko
kai den einai sinithismenoi sto meso epikoinwnias (email) den tha dosoun
kai poli simasia. emeis eimaste pou zitame xoro stin efimerida tous ara
tha prepei na prosarmostoume (oxi sto content alla ston tropo proothisis).
des mas san "neous" tis lgu. eimaste se ena neo perivallon kai prepei na
mathoume tous kanones tou paixnidiou. opos emas den mas aresi i MS HTML
stin lgu isos autoi na theloun ta panta se tipomeno xarti, episimi epistoli
kai prosopiko rantevou oste na peisthoun oti to thema aksizei ton ligosto tous
xrono kai xoro i gia na
mas eksigisoun giati mas aporriptoun ef'oson to thema mas aptetai tou dimosiou
simferontos. mporei na iparxoun xiliades enoseis san emas pou na perimenoun
paraklitika stin oura gia kapoio thema tous, ti mas kanei emas na pistevoume
oti tha lavoume vima toso eukola ; i emeis kanoume lathos stin epikoinwnia
mas i tin ellada tin kivernaei i ms :)

episimes epafes me epistoles kai prosopikes sinantiseis mporei na theloun kai
oi vouleutes. genika logo tou oti zoume se mia xora grafeiokratiki den
nomizo na epitixoume kati mono me ton ilektroniko logo. mono ta xartia
anagnorizontai san apodeiksi oti kapoios ipeuthinos mas egrapse.

den kanoume kamia ideologiki metaptosi se epipedo diskografikis etairias
alla to oti megali merida tou typou mas agnoei isos prepei na mas
provlimatisei ligo gia ton tropo epafis mas. milao kai gia emena giati opoia
prospathia ekana pige /dev/null. oute kai ego simfono na allaksoume
to content gia na "poulhsoume" alla mporoume se mia sinenteuksi na afisoume
kapoies kala dialegmenes, diplomatikws diatipomenes "aixmes".

eimaste sigouroi oti opoios paralamvanei to email (p.x admin)  mporei
kai na to ekdosei ;

> [...]
>kanoume kati san ki ayto pou perigrafeis. Pistevo oti prepei na apofeygoume
>oso mporoume thn eytheia antiparathesh me thn Microsoft giati sto kato-kato
>den einai ayth to provlhma mas, opoia etaireia kai na htan sthn thesh ths to
>idio tha ekane. To provlhma einai genikotero provlhma hthikhs (ÇÈÉÊÇÓ gamoto,
>giati den vgainei me tipota ayth h leksh sta greeklish?).

>Gia na katalaveis, kata thn diarkeia ths syntomhs parousiashs pou ekana sto
>workshop ths Sun gia thn thesh tou Linux sthn ellhnikh agora, den anefera oute

orthos pote den anafereis dimosia tin leksi microsoft giati mporei na
katigorithis gia disfimisi kai diafygonta kerdi. ean ta valoume me kapoion
se mia diadilosi tha einai me to elliniko dimosio giati eimaste polites tou
kai theloume na mas enimeronei gia to pou pane ta lefta mas kai na mas
simvouleuetai ef'oson eimaste to anthropino dinamiko tou.

mia diadilosi pou tha ginei sta grafeia tis microsoft tha ginei austhra se
dimosio xoro (ektos xorou ms) kai xoris na empodizetai kaneis na eiselthi sto
ktirio esto kai sto elaxisto. irema kai politismena me ta pano mas. kirios
skopos einai na xrisimopoihsoume tin antithesi ton dio leitourgikwn (linuxades
ekso apo ms) me xioumoristiko tropo oste na prokalesoume mia thetiki,
plakatzidiki dimosiotita (den katalaveno giati kapoioi pistevoun oti den exo
xioumor, oriste exo, pistevo oti einai ena aksiopisto oplo... ;)

ta kanalia kai tous "vromikous tropous" ta anefera giati distixos stin ellada
ean den diekdikiseis dinamika oste na prokalesis "koinwniko reuma ipostiriksis
(=psifous)"  kai oi kratountes na niosoun apeiloumenoi tote den se akoune
kai den se lamvanoun ip'opsin tous oso logika kai na milas kai oso kai
na thes ton dialogo. auto mou edeikse i ipothesi me ta netcafe.

mporei i diadilosi na einai ekso apo ta grafeia tis ms kai na rotaei pou pane
ta lefta tou dimosiou kai ean agorazontai aksiopista proionta alla den
xreiazetai na anaferoume tin leksi microsoft ;)

i microsoft den paizei me aksioprepeia alla me xtipimata kato apo tin zoni
opos to "akleidoto" logismiko, tis politikes paremvaseis kai me to na kleidonei
olo to programmatistiko mellon tou dimosiou se .asp . isos kapoia stigmi
na prepei na ginoume ligo geloioi gia logous dimosiou simferontos. opos anefera
mia
diadilosi/diamartyria mas prepei pano apo ola na exei to stoixeio tou xioumor
(me stoles pigouinou p.x ), oste na mhn prokalesoume asxhma (p.x kataggelontas
diafthora), auto tha to kanoume mono ean paraskiniaka den ginei tipota, ean
doume oti i sun exei diathesi na mas voithisi nomika se mia antimonopoliaki
diki, kai ean einai pros to simferon tou sillogou.

>Poly travhgmeno... Prepei prota na *symvei* kati *poly* xontro gia na mhn se
>poun trello. Kai nai, o syllogos den exei kamia oreksh gia dikastikes diamaxes
>thn stigmh malista pou einai enas "ftoxos" syllogos.

ean thimase enas ipologistis me win 98 krasare mprosta ton gates,
ipothetoume oti enas tetoios
ipologistis elegxi to sistima psiksis tou atmohlektriko stathmo agiou
dhmhtriou, esi eisai anisixos politis pou fovasai mipos i ellada
meinei xoris reuma. zitas na iparksi se dikasthrio diasfalisi oti
eisai asfalhs sthn xora sou. erxetai i deh loipon kai leei oti ola
einai mia xara kai exoume tin diasfalisi tis microsoft gia auto.
kai rotaei o dikigoros sou: "iparxei episthimonikos
foreas ths deh pou na pistopoihse oti prokeitai gia texnika artio sistima kai
na dhmosiopoihse thn meleth;" kai "apanthsh1: ma den mporoume na kanoume
kati tetoio giati den exoume ton kodika", "apanthsh2: to kaname alla den
mporoume na dhmosieusoume ta apotelesmata giati mas desmeuei i microsoft".

kai ekei erxetai o proedros tou dikasthriou kai leei analoga ths
apanthshs1 i apanthshs2 : "ara eite den mporeite na pistopoihsete texnika
(algorithmika - mathimatika ean thes) gia to sistima gia to opoio
ipografete i mporeite alla arneiste na apodeiksete se proedro ellhnikou
dikasthriou i se empeirognomona tou, oti auto pou mas lete ontws isxei,
agaphte mhxanike sas katadikazo gia paravasi kathikotnos kai thn etaireia
sas (deh) se ena megalo prostimo kai sas epivallo na vreite tropo na
ginoun dimosia ola auta - kopste ton laimo sas alla tha kseroume ti ginetai"

analoges aitiaseis mporoun na ginoun gia ipologistes pou fillasontai
kratika arxeia, liksharxeio, kthmatologio. ean dextoume i microsoft
na mporei na dosei se kapoion "diko" tis ena patch pou tha kanei
bypass oles tis asfalistikes dikleides enos sistimatos (afou einai i moni
pou kserei pos douleui to windows security) tote einai san na apodexomaste
oti o kataskeustis enos foriamou (sirtaria) mporei na valei enan mixanismo
pou tha allazei to periexomeno ton fakelon pou fillasontai ston foriamo
kata thn voulisi tou kataskeuasti.

episis pos kseroume oti esoterika i microsoft ipakouei ston
www.elot.gr , to dimosio agorazei pragmata pou den ipakououn
sta protipa pou theti to idio ;
(vevea edo o elot den ipakoui ston elot, mono stin ellada mporei na
simvei auto...)

ftoxos sillogos mporei na eimaste alla oi dikigoroi tis sun den nomizo
na einai tipota ftoxadakia. sigoura den tha kanoume aurio to proi
monoi mas minisi stin microsoft giati tha mas eksontosi oikonomika
alla mporoume na valoume allous na tis tin kanoun kai na proetoimasoume
ta epixeirhmata.

>Den mporoun na theorithoun epishmh yposthriksh ta panepisthmia kai oi
>foithtes, para mono gia ta idia toys ta systhmata (vlepe NOC P.A. :-)

diladi to dimosio den mporei na traviksei ipostiriksi kai texnognosia
apo tous akrivopliromenous kathigites tou pou tha dosoun os praktiki
stous foithtes tous ton sxediasmo unix sistimaton gia to dimosio ;

o kathigitis papadhmhtriou isos na mporei na mas ferei se epafi
me ton sellh pou einai proedros sto ethniko simvoulio ereunas
kai texnologias oste na mporesoume na diekdikisoume kai emeis
mia thesi ekei gia na akousti i foni mas.

genika ean den xtistoun listes ipografon ptixiouxwn pou mas
ipostirizoun den nomizo na mporesoume na piesoume, mia tetoia lista
na mporei na ginei sto open_fest i apo tin lgu. ksero oti exei protathi kai
to ipostirizo therma. mia dilosi tou tipou: "pisteyete oti tha simvali thetika
i diadosi tou linux sto dimosio tomea kai thn ekpaideush ;"
tote ipograpste....

mporeite isos na kalesete tipota mikra kanalia (alter, alpha)
na kanoun kana reportaz apo to open-fest

sto www.netcafe.gr exei endiaferonta pragmata gia to pos kinithikan
kai ef'oson petixan isos iparxoun xrisima stoixeia (exoun as poume dieuthinsi
dikigorou pou lei oti kseri apo nomika+internet). oti epetixan to petixan
afou kinithikan "dinamika" diladi kapoios katelave me pc mia plateia sthn
larisa kai oloi mazi arxisan na apokaloun tin ellada tritokosmiki xora opote
oi politikoi ta mazepsan

5o epixeirhma ms

logo tou oti einai dorean tha kopsi thesis ergasias afou den einai
simvato me tous nomous tis agoras (ara the xasete
psifous) : nai alla to linux exei timi: 0$, sigoura tha vrethoun alloi
programmatistes pou tha xaroun na paroun lefta gia suport sto linux, ti egine
fovomaste ton antagwnismo ;

ellinikes efimerides:
http://www.esiea.gr/gr/8useful/agenda.html

eleutherotipia:
http://www.enet.gr/online/online_communication.jsp

kai oxi den exo provlima me ton boli apla den kserei oti
gia tous aggloamerikanous i mi proaspisi ton simefrontwn sou
simainei dikaioma tous na sou epitethoun oso dikio i adiko
kai ean exeis.....

"gamo to syntagma sas kai to koinovoulio sas, i ameriki einai elefantas , i
ellada einai psilos , i kypros einai psilos, kai an kounithi o elefantas
mporei na liosei ton psilo"

Lyndon Johnson , USA President, speaking to Hellas ambassador to Washington.

eidate eygeneia logou ; .....

giorgos tsimaras