Προβλήματα αποσ τολής email στο lists.hellug.gr

phobacid at freemail.gr phobacid at freemail.gr
Thu Dec 5 23:54:00 EET 2002

Χαίρετε,

Μπορεί η αποστολή του μηνύματος αυτού σε σας να είναι "αδόκιμη",
πάντως επειδή αντιμετωπίζω προβλήματα αποστολής email στο
linux-greek-users at lists.hellug.gr, γι' αυτό και πήρα το θάρρος να σας
γράψω.  Όσα μηνύματα στείλω στην ως άνω διεύθυνση, στην λίστα
της οποίας έχω εγγραφεί ως μέλος, παραμένουν σε queue επί 3-ήμερον,
και μετά διαγράφονται από τον σέρβερ.  Το ίδιο συμβαίνει και με την
<i18ngr-request at lists.hellug.gr>, όπου προσπαθώ να στείλω επιβεβαίωση
της πρόσφατης εγγραφής μου, και δίχως την επιβεβαίωση δεν είναι
δυνατή η επικύρωση της εγγραφής.

Θα προσπαθήσω να αποταθώ εκ νέου στον  mailman-owner at lists.hellug.gr,
αλλά μάλλον πάλι θα υπάρξουν προβλήματα αποστολής.

Είμαι νέος χρήστης του linux, newbie, και ήθελα κάποια βοήθεια σχετικά
με ορισμένα ζητήματα.

Είναι προφανές ότι  δεν αναζητώ απάντηση στο μήνυμα, απλώς ήθελα ένα
τρόπο να επικοινωνήσω με κάποιον που έχει σχέση με τις λίστες, ώστε να
φανεί ότι υπάρχει πρόβλημα πρόσβασης.  Κατά τα άλλα το digest από την
πρώτη λίστα έρχεται κανονικά στη διεύθυνσή μου.

Ευχαριστώ,

φώτης βασινιώτης

Υ.Γ.
Το email το οποίο με παρακίνησε για την αποστολή του δικού μου είναι το
ακόλουθο: