[Fwd: Re: News and question.]

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Sun Dec 1 02:15:02 EET 2002

* DJ Art <djart at hellug.gr> [2002-11-30 01:22]:

> αν βρούμε, έχει καλώς. πάντως, ε, δεν είναι και τόσα πολλά αυτά που
> κρατάμε στο μυαλό μας :) (θα έπρεπε να ήταν πιο πολλά και γενικά να
> κάνουμε πιο πολλά πράγματα και πιο πολλά άτομα να τα αναλαμβάνουν, τα
> έχουμε πεί πολλές φορές ...)

Νομίζω είναι λίγο υπερβολικό να στηθεί σύστημα ticketing για τα θέματα
του συλλόγου. Ίσως όμως θα ήταν βολικό να στηθεί κάποιο wiki. Υπάρχει
ήδη η πρόταση του Σίμου Ξενιτέλη να φιλοξενηθεί το wiki που έχει στήσει
για τις ελληνικές μεταφράσεις σε κάποιον χώρο του συλλόγου. Θα μπορούσε
να υπάρχει ένα γενικότερο hellug-wiki, με θεματικές ενότητες όπως
ελληνικές μεταφράσεις, δράσεις του συλλόγου, διοργάνωση installfest και
λοιπά.

Το καλό με τα wiki σε σχέση με τα συστήματα tickets και με τα αρχεία των
λιστών ταχυδρομείου είναι ότι είναι πολύ ευέλικτα, και είναι εύκολο να
συνεργαστούν λίγα ή πολλά άτομα στην συντήρηση και οργάνωσή τους χωρίς
να υπάρχει φόρτος για το διαχειριστή (ουσιαστικά ο κάθε αναγνώστης είναι
και δυνάμει συγγραφέας και διαχειριστής).

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr