[Fwd: Re: News and question.]

DJ Art djart at linux.gr
Sat Nov 30 01:43:01 EET 2002

On Saturday 30 November 2002 00:34, Theodore J. Soldatos wrote:

> Κι εγώ πιστεύω ότι μπορεί να βοηθήσει. Όσο και αν διαφωνούμε οι
> περισσότεροι σε πολλά πράγματα μαζί του, πρέπει να παραδεχτώ ότι
> είναι εντυπωσιακό πώς ένας άνθρωπος τέτοιας ηλικίας "ψάχνεται" σε
> τέτοιο βαθμό... Νομίζω ότι θα τον ενδιαφέρει και θα γράψει κάτι γι
> αυτό (και όπως έχω ξαναπεί, τέτοια προβολή μας είναι χρήσιμη).
> Μάλιστα ίσως θα έπρεπε να του στείλουμε και το δελτίο τύπου. Θάνο, θα
> αναλάβεις όταν είμαστε έτοιμοι να του το στείλεις με προσωπικό (για
> να μην τον βάλουμε στο "spam");

ναι, οκ.

> Άσχετο με τα παραπάνω: Νομίζω ότι χρειαζόμαστε σαν σύλλογος έναν
> τρόπο να έχουμε μια λίστα με πράγματα που εκκρεμούν και ποιοί τα
> έχουν αναλάβει κλπ, στην οποία θα έχουν πρόσβαση όλα τα μέλη (με
> username/password). Αυτή τη στιγμή τα κρατάμε όλα στο μυαλό μας και
> εμένα μου τυχαίνει συχνά να ξεχνάω κάτι και να το ξαναθυμάμαι μετά
> από μέρες. Το μόνο που με βοηθάει να κρατάω κάποια τάξη είναι το
> mailbox μου. Υπάρχει κανένα software σε στυλ project management ή
> ticketing που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε;

αν βρούμε, έχει καλώς. πάντως, ε, δεν είναι και τόσα πολλά αυτά που
κρατάμε στο μυαλό μας :) (θα έπρεπε να ήταν πιο πολλά και γενικά να
κάνουμε πιο πολλά πράγματα και πιο πολλά άτομα να τα αναλαμβάνουν, τα
έχουμε πεί πολλές φορές ...)

με μία ματιά στο mailbox, τα θυμάσαι κατευθείαν, είναι τόσο λίγα ... :(

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering