Sun Workshop

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Sat Nov 30 00:35:02 EET 2002

Λοιπόν, έγινε και αυτό και ελπίζω να μην ήμουν τελείως εκτός κλίματος
(παρουσιάσεις τέτοιου είδους δεν είναι το φόρτε μου).

Κατ' αρχήν να ευχαριστήσω όσους μου έστειλαν mail με στοιχεία και ιδέες για
την παρουσίαση, ακόμα και αυτά που δεν αναφέρθηκαν [1] ήταν πολύ χρήσιμα.

Εντυπώσεις: Η Sun δείχνει να έχει πάρει αρκετά σοβαρά το θέμα. Προς το παρόν
στοχεύει με το Linux στο χαμηλό και μεσαίο κομμάτι, κρατώντας το Solaris και
τους spark για το high-end. Πουλάνε μηχανήματα x86 με ένα δικό τους
distribution (Sun Linux 5.0) βασισμένα σε Redhat 7.2. Έχουν πάρει και τα
Cobult Cubes, αν τα θυμάστε. Υποτίθεται ότι το Sun Linux είναι optimized για
το δικό τους hardware και δεν τρέχει σε ένα απλό PC.

Παραλειπόμενα: Καθαρά "εταιρική" κατάσταση, γραβάτες, κουστούμια και το
HEL.L.U.G. να ξεχωρίζει (δεν φορούσε γραβάτα). Τα laptop τους τρέχανε όλα
windows, εκτός από ενός ξένου που είχε ένα Mac με Linux :-) Όταν τους ρώτησα
για τα windows στα laptops, μου είπανε ότι επίκειται εφαρμογή policy που θα
επιβάλλει linux στα laptop... :-)

Θ.

[1] Δεν αναφέρθηκα σε συγκεκριμένες εταιρείες ούτε σε συγκεκριμένα νούμερα.
--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========