=?ISO-8859-1?B?LT4gzd3l8iDE8dzz5Q==?==?ISO-8859-1?B?6fIgIiDF6+X96OXx7w==?==?ISO-8859-1?B?9SDL7+Pp8+zp6iDv/Q==?=" (fwd)

zakinthinos at hellug.gr zakinthinos at hellug.gr
Fri Nov 15 18:36:05 EET 2002

> -> ÍÝåò ÄñÜóåéò " Åëåýèåñïõ Ëïãéóìéê ïý" (fwd)
> Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
> Thu Nov 14 09:48:09 2002

>An den papsei ayth h adraneia, den exei nohma. Ayth th stigmh o syllogos mas
>praktika apoteleitai apo to D.S. kai alla 4-5 atoma. Ti synergasia na kanoume?
>Poion na ekprosophsoume, tous eaytous mas ? Ti na tous prosferoume, thn
>vohtheia enos syllogou 10 atomon ?

> Alla prepei kai alla melh tou syllogou na paroun
>protovoulies. To D.S. yparxei gia na kanei ta diadikastika kai na ekprosopei
> [...]
syllogou.

1) Ti anagkes exei o sillogos apo ta meli tou ; As min ksexnoume oti se texniko
epipedo o sillogos exei idi tous kaliterous admin stin ellada kai den
iparxoun kai polloi gnwstes - admin me gnoseis advanced unix administration (i
think :) .
apo ekei kai pera omos den iparxei kai ena geniko plano me to ti xreiazetai na
ginei
kai kat'epektasi oute kai dikaiomata prosvaseis se koinoxristous porous tou
sillogou me apotelesma isos na exoume kai mi pliri ekmetalleusi toso ton
anthropinwn
oso kai ton texnikwn porwn tou sillogou. episis den iparxoun odigies ilopoihshs
esto
os geniki perigrafi. katalaveno oti prokeitai peri ethelontikis prosforas
kai genikotera to OSS einai mia arketa eleutheri ideologia ostoso oi mi vathia
gnostes
tou xorou isos distazoun na diatiposoun dikes tous protaseis i na zitisoun
pragmata
apo ton sillogo.

2) tha ithela na se rotiso ean kai poioi dimosieusan to deltio tipou.

3) epikoinoniaka mesa pou elegxoume i mporoume na prospelasoume :
linux.gr,linux-greek-users,hellug.gr, irc channel #linux at GRnet,
parousiaseis se simfoitites sto panepistimio i se sinadelfous
stin douleia.

apo to parapano prokyptei oti vasiko meso einai to katoxiromeno
linux.gr, ean diladi kapoios patisei linux.gr thelontas na mathi
kati gia linux stin ellada einai to proto pou tha dei.

ara to linux.gr einai i eikona mas kai prepei na einai up-to-date
me analitikes leptomereies gia ton arxario. prosopika den pistevo
oti ena atomo arkei gia auti tin douleia giati mporei na einai
apasxolimeno kai etsi kai alliws den mporei na kaliptei oles
tis dianomes kai ola ta programmata. ara exoun alloi prosvasi
oste na prosthetoun iliko ?

gia na exoume mia apli domi parexoume xoro web sto members.hellug.gr,
pame stin linux-greek-users kai zitame ethelontes pou eite exoun idi eite
the grapsoun aples se kataskeui kai periexomeno selides pano sto agapimeno
tous thema eite auto einai dianomi eite programma (latex,gcc)
kai tha analavoun na tis kratoun
up-to-date kai na grafoun pos antimetopizoun ta kathimerina provlimata
pou tha prokipsoun apo xrisi/install/upgrade se linux ,na pernoun iliko
apo allous kai na vriskoun antikatastati ean varethoun tin istoria.
autes oi selides mporoun na einai eite sto members.hellug.gr, eite sto
linux.gr eite apla na zitithoun ta url kai na mpei ena link  pros
auti tin lista me ta url se periopti thesi sta site tou hellug.
etsi xoris poli kopo afou i douleia tha spasei se kommatia
tha diathreitai ena up-to-date manual gia to pos douleui to
linux stin ellada.

oi selides autes mporoun na einai toso aples oste na einai aplos keimeno
kapoios na einai grafistas gia na dimosieusi, oute tha einai vareies oi
selides , oute tha xreiazetai atomo pou tha epivlepei ta panta. sigoura
den einai oti to pio omorfo alla einai aplo kai leitourgiko.

sto members.hellug.gr/zakinthinos exo etoimo ena tetoio manual gia redhat 7.3
pou sigoura den einai plires kai tin dedomeni stigmi den exo ton xrono
na to sintiriso perissotero. mporei ostoso eite na antigafei sto linux.gr
eite na mpei link kai na leitourgisi os ena proto paradeigma.

kata tin gnomi mou o sillogos paei arketa kala. aplos oti ginetai
einai se ilektroniki morfi se lgu kai i18n kai gia auto den fenetai
kapoia kinisi in real life. alloste prokeitai peri sillogou
xristwn ilektronikvn ipologistwn kai oxi somatio gia ekdromes
ara mallon se eksormiseis tha isteroume ligo.

tora kapoies aities tou giati den exoume kai toso megali
apixisi... :)

ean milame gia draseis pou tha mas voithousan na plisiasoume
to euri koino pou den exei eidikes gnoseis nomizv oti exontas apenanti
mas mia etairia me disekatommiria dollaria se energhtiko kefalaio
pou elegxei ton periodiko tipo den nomizo oti mporousame na apofigoume
tin itta 50 - 0 :) . den katakrino ta installfest alla mallon einai
pio eukolo na piasoume kosmo mesa apo to linux.gr, linux-greek-users
kai na epikoinonisoume mazika.

stin ellada to paixnidi eksousias pezetai sta mesa mazikis enimerosis,
opoios exei polla lefta provalletai kai askei eksousia. to
kratos elegxontas kanalia kai sixnotites xtipa kapoia MME pros ofelos
kapoiwn allwn. ean elegxame auto to paixnidi den tha epivallame aplos
to linux stin ellada alla mallon tha ginosoun prothipourgos

i katalipsi kai i diatirisi enos dimosiou aksiomatos stin xora mas
sinithos eksartatai apo tin vraxiprothesmi eksiperetisi kapoiwn
pelateiakwn simferonton kai oxi apo tin makroprothesmi apodosi
twn apofasewn, pote tha ta paei kalitera enas genikos, ean voithisi
thn MS me ta polla $$$ pou mporei na riksei xrima afeidws i ean
voithisi enan mi kerdoskopiko sillogo opws emeis ?

enas dimosios ipallilos mallon thelei na exei kales sxeseis
me ton vouleuti tou , enas vouleutis me auton pou tou xorigei
xrimata gia proeklogikes diafimiseis, o opoiosdipote nyn kai mellon
prothipourgos me tous amerikanous klp....

mporei ta parapano na akougontai klise alla ekei paei to thema
ean anarotithoume giati den akougomaste. den mporoume na leme
oti den pame kala epeidi exoume apenanti mas ena terastio,
grafeiokratiko, diskinito, mi apodotiko kai mi aksiokratiko
kratos. kapoia meli tou sillogou isos na exoun apogoiteuthi.
i pleionothta ton (pollwn) dimosiwn ipallilon sigoura
den endiaferetai na gnorisei to linux , to na diatirithoun
ta win98-ie-access san terminal se mia postgres-apache-odbc
einai gia mas mia kali lisi.

as min ksexname oti to linux den apotelei epilogi (akomi) gia ton xristi
pou den theli/mporei na diavazei kathe mera i na skeftetai liseis
ara ean mpei auti tin stigmi pantou linux on the desktop tha eprepe
na iparxoun admin pantou (pou sto dimosio den iparxoun) i allios
tha einai sketi katastrofi afou oi xristes toso se dimosio (perissotero)
oso kai se idiotiko tomea molis kai meta vias mporoun na xeiristoun
windows.
vasika ean theloume linux on the desktop sto dimosio prepei na eimaste sigouroi
oti tha ginei prosektikos sxediasmos oste se oles tis periptoseis na min na
iparxi anagki gia paremvasi xristi giati poli apla auti den tha iparxei.
o xristis prepei na vlepei ena open-office perivallon kai telos.

to linux tairiazei kalitera san lisi sta kentrika tis genikis grammateias
pliroforiakwn sistimatwn tou ipourgeiou oikonomikwn opou p.x enas analitis
ekei den thelei na ksanadei ta crash twn NT + MS SQL SERVER i tha theli
to SQL pou tha grafei na ipakoui sta standard kai na min allazei kathe treis
kai ligo i na prepei na kanei ta trela kolpa gia na epitixei kati
pio ekseligmeno.

ara oi efories tha diatirisoun ta win98 kai emeis tha prepei na
plisiasoume auton ton anthropo kai na tou zitisoume na kanei
mia thetiki gnomodotisi gia to linux (vevea kapou ekei tha sinantisoume
kai thn MS na zitaei to idio gia tous win based servers tis). ean
theloume na mas akousoun prepei na milisoume se autous
pou (as elpisoume) idi kseroun ti kanei mia vasi dedomenwn+web interface
oste xtizontas pano se auto na tous peisoume oti to linux prosferei tis
kaliteres liseis sto thema auto.

dinatos einai o sillogos sto oti apo texnologiki skopia
exei ta kalitera sistimata ipologistwn - epoikoinwnias sto net me
 tis poio apodotikes ipiresies  (web, web space gia arthografous,
email, mailing lists), sto oti mporoume na plisiasoume anthropous tou xorou
(sinadeflous stin douleia , simfoitites sto panepistimio) kai na tous
eksigisoume se parousiaseis giati i tirisi universal standards (ieee, ansi)
kai i xrisi logismikwn pou ta ipostirizoun dini pleonektimata opos
taxitita, meiosi xronou ekmathisis kai ekmathisi mono mia fora, sosto sxediasmo
(p.x error recovery). Ean gini opotedipote mia enstasi se mia epitropi
krisis diagonismou i MS diskola mporei na peisei oti ipakouei akrivos sta
standards i oti ta exei ilopoihsei sosta kai apodotika. ean mas xtipisi
legontas oti den exei support to linux mporoume panta na ipodeiksoume
sto dimosio na anazitisei ipostiriksi apo tha dika tou kratika
panepistimia.

as prospathisoume na ekmetalleutoume perissotero tis ilektronikes
"idioktisies" tou sillogou.

giorgos tsimaras