-> Νέες Δράσεις " Ελεύθερου =?iso-8859-7?b?IMvv4+nz7Onq7/0=?=" (fwd)

DJ Art djart at linux.gr
Thu Nov 14 11:23:08 EET 2002

On Thursday 14 November 2002 09:48, Theodore J. Soldatos wrote:

> [...]
> syllogos mas praktika apoteleitai apo to D.S. kai alla 4-5 atoma. Ti
> synergasia na kanoume? Poion na ekprosophsoume, tous eaytous mas ? Ti
> na tous prosferoume, thn vohtheia enos syllogou 10 atomon ?
>
> Ego tha etoimaso ena enhmerotiko e-mail pros tous ellhnes
> evrovouleftes sxetika me tis patentes, me vash ta stoixeia pou mas
> esteile o Ispanos (as einai kala to paidi). Alla prepei kai alla melh
> tou syllogou na paroun protovoulies. To D.S. yparxei gia na kanei ta
> diadikastika kai na ekprosopei opou xreiazetai, oxi na epifortizetai
> me *oles* tis drasthriothtes tou syllogou.

χμ, υπάρχει και μια 2η λύση. Το παίρνουμε απόφαση ότι δεν είμαστε ο
σύλλογος των 150 ενεργών ατόμων, απλά τυχαίνει να έχουμε οικονομική και
ηθική υποστήριξη από 150 ανθρώπους, οπότε μένουμε αυτά τα 15-20 άτομα
(ίσως λέω πολλά), ξεχνάμε τις προσδοκίες και τις απαιτήσεις που έχουμε
από έναν σύλλογο 150 ατόμων και μένουμε στην ουσία: σε εμάς τους
λίγους, μας αρέσει να είμαστε ενεργοί και να τρέχουμε για τα ζητήματα.
Σταματάμε τη γκρίνια και κάνουμε όσα μπορούμε.

Τουλάχιστον να το ευχαριστιόμαστε αυτό που κάνουμε και όχι μονίμως να
είμαστε μίζεροι επειδή 150 άτομα θα μπορούσαν να δουλεύουν σε projects,
να γράφουν κείμενα, να μεταφράζουν, να χρησιμοποιούν τα κονέ τους για
τις ανάγκες του συλλόγου (π.χ. προπαγάνδα στο φίλο τους το
δημοσιογράφο, πίεση στον εργοδότη τους για linux, πίεση στον
προϊστάμενό τους στο υπουργείο να αναλάβει ο τομέας τους κάποια
πρωτοβουλία για το ελεύθερο λογισμικό), να προωθούν συνεχώς την ιδέα
του linux κλπ .... κλπ κλπ ... και δεν το κάνουν. (βέβαια, εγώ θέλω να
πιστεύω ότι όπου μπορούν αυτοί οι 150 συνεχώς διαδίδουν την "ιδέα").

οπότε, με βάση αυτή τη λογική, μπορούμε να κάνουμε τα εξής:

αν έχουμε ελεύθερο χρόνο, κανονίζουμε μια συνάντηση μαζί τους. Θα είναι
καταρχάς η κλασσική περίπτωση όπου θα γίνει ανταλλαγή απόψεων. Θα τους
δούμε από κοντά, θα δούμε πόσο ενθουσιασμένοι είναι με την ιδέα, κλπ.

Από κει και πέρα, η εργασία από τις 2 πλευρές θα μπορούσε να είναι το να
γίνει πιο γνωστή η προσπάθεια. Να γραφτούν μερικά κείμενα (θα βοηθήσω
και εγώ σε αυτό), να σταλούν προς τον Τύπο (δεν μπορεί, από τη μεριά
τους όλο και κάπου θα έχουν και οι ίδιοι κοννέ, το κοιτάμε), επίσης
μπορούμε να "γεφυρωθούμε". Παράδειγμα: το hlp.sourceforge.net. Ο Σίμος
Ξενιτέλλης είχε ζητήσει να μεταφερθεί στο hlp.hellug.gr. Δυστυχώς ο
Σίμος στα τελευταία mail του στην i18n άφησε να εννοηθεί ότι μπορεί να
είναι ανενεργός αυτήν την περίοδο. Λοιπόν, η ομάδα των μεταφράσεων έχει
κι άλλα μέλη. Ανεβάζουμε το project στον hellug και δίνουμε
webmastering ρόλο και στο ΕΔΕΤ (και στους δικούς μας, προφανώς). Θα
ανανεωθεί λίγο το περιεχόμενο του site, μπορεί να γεμίσει και το wiki
με περισσότερες πληροφορίες, θα γίνει ντόρος, κίνηση κλπ, ελπίζουμε ότι
θα ενδιαφερθεί κόσμος και από την κίνηση του ΕΔΕΤ, κλπ κλπ. Θα
αναδειχθεί και το ΕΔΕΤ, και η προσπάθειά του, και ο σύλλογος, και το
Linux και το Ελεύθερο/Ανοιχτό Λογισμικό κλπ.

Από κει και πέρα, μπορούμε να το σπρώξουμε όπου μπορούμε. π.χ: επιστολή
και στο Υπουργείο Παιδείας. Ενημερωτικό, για την κίνηση του ΕΔΕΤ του
στύλ "να, δείτε αυτήν την προσπάθεια, ξέρουμε ότι υπάρχει εγκατεστημένο
Linux στα εργαστήρια πληροφορικής στα Λύκεια, ίσως κάποιοι μαθητές
μπορεί να ενδιαφέρονται μπλα μπλα", αν εμείς γνωρίζουμε κάποιον σε θέση
καθηγητή Πληροφορικής σε τέτοιο σχολείο μπορούμε να κάνουμε κάτι και
εκεί κλπ .....

ε, και 150 ενεργοί να είμασταν, τί άλλο θα μπορούσαμε να κάνουμε ??

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering