-> Νέες Δράσεις " Ελεύθερου Λογισμικού" (fwd)

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Thu Nov 14 09:48:09 EET 2002

Spiros Bolis wrote:
> Epeidh exw kairo na dw kinhsh sth lista eipa na steilw kati endiaferon
>
> telika kineitai poly ton teleytaio kaito...
> (asxeta an emeis exoyme adranhsei ligo)
> Exei nohma na zhthsei to D.S. mas, kapoia synanthsh gia synergasia
> arage?
>
> kalhmera se oloys
<snip>

An den papsei ayth h adraneia, den exei nohma. Ayth th stigmh o syllogos mas
praktika apoteleitai apo to D.S. kai alla 4-5 atoma. Ti synergasia na kanoume?
Poion na ekprosophsoume, tous eaytous mas ? Ti na tous prosferoume, thn
vohtheia enos syllogou 10 atomon ?

Ego tha etoimaso ena enhmerotiko e-mail pros tous ellhnes evrovouleftes
sxetika me tis patentes, me vash ta stoixeia pou mas esteile o Ispanos (as
einai kala to paidi). Alla prepei kai alla melh tou syllogou na paroun
protovoulies. To D.S. yparxei gia na kanei ta diadikastika kai na ekprosopei
opou xreiazetai, oxi na epifortizetai me *oles* tis drasthriothtes tou syllogou.

Kai as ginei kati me tous webmasters, einai akoma sthn proth selida h
teleytaia pshfoforia... To site dinei eikona egataleipshs.

T.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========