Καθεστώς λίστας hellug

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Sun Oct 14 17:33:01 EEST 2001

On Sun, 14 Oct 2001 11:26:19 +0300 DJ Art <djart at hellug.gr> wrote:

> Νομικού κειμένου ?? Άρα μιλάμε για το καταστατικό.
> Δηλαδή, καλό θα ήτανε να ψηφίσουνε τα μέλη για το αν συμφωνούν ή όχι με
> το να γίνει αυτό.
> Αν ψηφιστεί, τότε να κατοχυρωθεί αυτό που ανέφερες (να έχουμε δηλαδή
> την απόλυτη ελευθερία του λόγου μέσα στις λίστες μας και να μην
> θεωρείται δημόσιος χώρος) μέσα στο καταστατικό.
οτι και να λέει το καταστατικό, δύσκολα μπορεί να πείσει κάποιος (σε
δικαστήριο ή μη) ότι μια ανοικτή λίστα με 100+ αποδεκτες ΔΕΝ είναι δημόσιος
χώρος. Κατα τη γνώμη μου η λίστα θα έπρεπε να είναι δημόσιος χώρος και θα έπρεπε
η συμπεριφορά των μελών να είναι ανάλογη. Μην ξεχνάμε ότι η λίστα αυτή είναι
και η εικόνα του συλλόγου προς τα έξω.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr