Re: Καθεστώς λίστας hellug

TSAKALOGLOU KONSTANT tsakf at tee.gr
Thu Oct 11 04:43:01 EEST 2001

-----Original Message-----
From: Costas Barakitis <bcostas at gamesoverdose.com>
To: TSAKALOGLOU KONSTANT <tsakf at tee.gr>
Cc: Hellug at hellug.gr <Hellug at hellug.gr>
Date: Πέμπτη, 11 Οκτωβρίου 2001 12:45 πμ
Subject: Re: Καθεστώς λίστας hellug

>To miso kai vale keimeno einai sa na diavazw diakyriksh tou anwtatou
>Soviet!

Biazese na bgalis syberasmata.....

>Elef6eria apopshs shmainei oti o ka6enas leei oti malakia tou katevei
>sto kefali. Osoi einai sovaroi prospa6oyn apla na skeftontai prin
>milhsoun, to opoio omws den einai proypo6esh.

Mallon den katalabes ta legomena moy. Akribos afto kai ego prospa8o na
prostatepso. Bgainei o ka8e enas sthn lista kai leei oti 8eli.

>Apo th mia les oti o ka6enas exei dikaiwma na milaei edw opws akrivws an
>htan se ena synedrio tou Hellug kai apo thn allh oti osoi den einai melh
>den exoun dikaiwma na asxolountai me ta eswterika mas. Emena giati mou
>akougetai ws antifash ayto?

Me ta esoterika mas boroyn na asxoli8oyn osoi kai opos 8eloyn, apla den
dikeoyntai kata thn gnomh moy na 8eoroyn thn lista dhmosio xoro kai oti
akoysti edo na xrhsimopoii8i enantion toy syllogoy argotera.
8elo na katalabis thn oysia poy yparxei piso apo afta. Dhmosios xoros einai
px. mia ekpomph sthn thleorash h mia dhmosia sygkentrosh. Ego ta pira giati
kati petaxthke peri nomikon energeion. PROSEKSE, an 8eorisoyme thn lista h
tis synanthseis mas dhmosio xoro, tote 8a prepi na syberiferomaste sa na mas
exoyn kalesi se mia ekpompi sthn thleorash, h san na milame se mia dhmosia
sygkentrosi h syzhthsh. Afto emperiexi ton megalo kindyno na mas trexoyn sta
dikasthria gia kati poy isos poyme kai den 8a aresi se kapion. Soy aresi na
gini afto? Ego 8elo sthn lista kai stis synantisis na exoyme thn eley8eria
na leme oti 8eloyme. O episkepths omos prepi na kseri apo thn arxh, pos afta
poy legontai edo sthn lista h stis synanthseis einai dika mas 8emata. Mporei
na symmetexei, na pi thn gnomi toy kai na diafonisi an 8eli, omos den bori
na mas leei oti afti h gnomh ekfras8ike dhmosia kai na mas trexi sta
dikasthria.

>To an 6a anakatevetai o ka6enas sta eswterika mas de nomizeis oti einai
>kati pou prepei na to apofasisoume emeis ws melh kai oxi na to
>proeksofleis monos sou?

Nomizo oti apo to yfos toy keimenoy oti anafer8ika sthn prospiki moy gnomi
kai oxi se tetelesmeni apofash gia to syllogo.

>Opws kai gia to nomiko keimeno.

Ego den apofasisa na balo nomiko keimeno. Eipa apla oti einai sta trexonta
8emata pros epilysh h topo8ethsh nomikoy keimenoy giati ola afta poy grafo
eno ine aftonohta, kapoioi poy den ta kseroyn 8a prospa8isoyn na mas
treksoyn. As ine lipon grammena kapoy gia na ta kseroyn. Oso gia thn telikh
apofasi an 8a gini kati tetio panta to 8ema 8a te8i sta meli.

>Telos giati den vgazoume enan ypef6yno dhmosiwn sxesewn pou na einai kai
>oligon diplwmaths kai oxi monokomatos wste na mhn dhmioyrgeitai 6ema gia
>psilou pidima ka6e treis kai ligo?

Nomizo oti apo ta progoymena katalabes oti den enooysa me tipota kati tetio.

Siga siga o syllogos megaloni, ginete pio gnostos kai diaforoi an8ropoi poy
erxonte se epafh me ton syllogo, den ine sto idio "mhkos kymatos" me mas.
Etsi dhmioyrgoyntai pareksigisis. Omos 8elo na kseris oti moy ftani poy
prepi na asxoli8o me ton syllogo afilokerdos. Prepi na afiso ton
opoiondhpote exi kefia na mas trexi sta dikasthria?

K. Tsakaloglou