Καθεστώς λίστας hellug

DJ Art djart at linux.gr
Sun Oct 14 11:27:01 EEST 2001

On Wednesday 10 October 2001 19:17, TSAKALOGLOU KONSTANT wrote:

> Με αυτή
> την επιστολή ξεκαθαρίζω την θέση μου για το θέμα, και ένα από τα
> θέματα του συλλόγου που εκκρεμούν τώρα πια, είναι η συγγραφή ενός
> νομικού κειμένου για το καθεστώς των λιστών.

Νομικού κειμένου ?? Άρα μιλάμε για το καταστατικό.

Δηλαδή, καλό θα ήτανε να ψηφίσουνε τα μέλη για το αν συμφωνούν ή όχι με
το να γίνει αυτό.

Αν ψηφιστεί, τότε να κατοχυρωθεί αυτό που ανέφερες (να έχουμε δηλαδή
την απόλυτη ελευθερία του λόγου μέσα στις λίστες μας και να μην
θεωρείται δημόσιος χώρος) μέσα στο καταστατικό.

Κι έτσι, θα ξεκαθαρίσουμε μια και καλή με αυτό το θέμα (κα για όλες τις
λίστες).

Τί λέτε ?

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering