Êáèåóôþò ëßóôáò hellug

Vassilis Vlachos vsvlahos at otenet.gr
Thu Oct 11 23:10:01 EEST 2001

O proedros se polla apo osa anaferei exei apolito dikio, ostoso nomizo oti o
vasikos skopos einai i prothisi tou Linux stin Ellada. Nomizo oti o kaliteros
tropos gia auto einai kai mesa apo afieromata apo periodika gia to
endiaferomeno plin omos oxi idiaitera katartismeno koino opos tou CHIP. Den
vlepo kanena logo na min dinontai oso to dinaton perissoteres sinenteuksis,
kathos kai giati na min voithame oso to dinaton perissotero se kathe afieroma
sxetiko me to Linux. To an den eixe vgei h kainourgia seira pirina h to KDE
2.0 nomizo oti einai epousiodes thema. Den prokeite na steiloume kapoio paper
se epistimoniko sinedrio apla na kanoume mia parousiasi ton torinon kai
mellontikon dinaton tou Linux kai na deiksoume oti apotelei mia idiaiteri
aksiopisti lisi enallaktiki ton Windows. Nomizo oti kai i lista tha mporouse
na apotelesei xoro provlimatismou kai melon pou den anikoun ston syllogo.
Telos den ksero an yparxei provlepomeno sto katastatiko tou syllogou alla
theoro oti tha mporouse kapoio mellos tou DS h kapoio allo melos na analavei
to rolo tou Ekprosopou Typou kai na enimeronei sinexos (ston vathmo pou tou
to epitrepei o xronos tou) osa entipa kai organismous theoroume sxetika me
tin pliroforiki stin Ellada gia tis drastiriotetes toy syllogou. Kai
kleinontas tha ithela na rotiso (mia kai anaferomaste se periodika) an tha
itan dinaton na aposteiloume san syllogos mia poly euginiki epistoli ston k
Dimou tou RAM o opoios den exei kataferei edo kai ena xrono na steisei ena
systima me Linux kai na tou prosferoume kathe dinati voithia prokeimenou na
to kataferei mia kai mesa apo tin stili pou einai kata tin gnomi mou apo tis
pleon dimofilis sto RAM anaferete me tropo oxi idiaitera kolakeutiko kai
antikeimeniko gia to Linux.