konqueror καιμιάαπορία

Dimitris Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Tue Jul 24 14:01:01 EEST 2001

Λοιπόν, η βιασύνη  όταν λέμε βαριές κουβέντες (π.χ. "θα γίνουμε ρεζίλι")
είναι κακό πράγμα και κοινοποιώ στη λίστα την απάντηση
(αν και off-topic) μόνο και μόνο για να μη μείνει η "ρετσινιά" στον konqueror.

Σε 2.2beta1 το Script του Φώτη δουλεύει τζιτζί.
Υποθέτω ότι θα δουλεύει ακόμα και σε 2.1, αφού κάπου μεταξύ
2.0.1 και 2.1 τελειοποιήθηκε η υποστήριξη DOM Level 1, καθώς
και ECMAScript 1.5 (ακριβέστερα ECMA-262). Η δε υποστήριξη DOM Level 2 για
όποιους θέλουν να κάνουν προχωρημένα πράγματα είναι λίγο καλύτερη από του
IE 5.5.

Και στην πραγματικότητα, είμαι 99% σίγουρος ότι δουλεύει _και_ στο 2.0.1 (
δηλαδή 1 σημαντική έκδοση και 2 bugfixes πριν από την τρέχουσα, κατά την
παράδοση της SuSE, που δε σπάει το SuSE 7.1 -άσχετο αν αγοράστηκε Μάιο ή
Ιανουάριο :) ), αρκεί να πάει κάποιος στο (μενού)
Ρυθμίσεις->Φυλλομετρητής->Javascript και να ενεργοποιήσει το window.open().
(στο 2.2 το αντίστοιχο checkbox έχει πιο user-friendly περιγραφή)

Βλέπετε ο Konqueror εσχάτως υλοποιεί ένα "security" feature που ακόμα
βρίσκεται στα wishlists των IE και Mozilla (ίσως να φτιάχτηκε πρόσφατα στον
τελευταίο, δεν ξέρω), δηλαδή σου δίνει τη δυνατότητα να απενεργοποιήσεις τα
popups που ορισμένοι κακοήθεις δημιουργούν κατά χιλιάδες, ειδικά στις
...πονηρές σελίδες ;-) (500 free ΧΧΧ photos, 15000 free MP3s κλπ). Ειδικα στο
2.2, υπάρχει και option για να σε ρωτάει πριν από ένα popup, ακριβώς όπως με
τα cookies. Από την άλλη, δεν αποκλείεται η JavaScript για λόγους ασφαλείας
να είναι πλήρως απενεργοποιημένη, κάτι που μπορεί να αναιρεθεί στο
ίδιο dialog box.

Νομίζω ότι ο Konqueror αξίζει _δικαιωματικά_ το highlight στην όποια εκδήλωση.
Με λίγο κόπο, είναι δυνατό να στηθεί (και αυτή τη στιγμή που μιλάμε)
konqueror που να:
-Παίζει τα απίστευτα JavaScripts
-Παίζει εφαρμογίδια Java 1.3
-Εμφανίζει ftp sites, .tgz, man, info, φωτογραφίες και ό,τι άλλα σκατουλάκια
επιτρέπει η τεχνολογία IO Slaves (που παρεμπιπτόντως δεν είναι καθόλου
konqueror-specific, εγώ μετά από το crash που έπαθα λίγες μέρες πριν,
δυο-τρία πολύ σημαντικά μου έγγραφα τα επεξεργάζομαι απ' ευθείας σε ένα
FTP site μέσω του kwrite)
-Παίζει ActiveX Controls (π.χ. Shockwave)
-Μεταφράζει ιστοσελίδες
-Μιλάει (!!!) - δείτε dot.kde.org για περισσότερα

Υ.Γ: Όσο για το valign, τελικά και αυτό δουλεύει. Το δοκίμασα πριν από λίγο.
Δεν είμαι ειδικός της HTML, και νόμιζα ότι έπρεπε να μπει στο thead
και γι' αυτό δε μου δούλεψε το μεσημέρι. Τώρα μόλις το έβαλα σε ένα
th και δούλεψε, και με bottom και με middle. Γνώμη μου:
μην εμπιστεύεσαι τις διανομές, και ειδικά τη SuSE για να
πάρεις τις νεότερες εκδόσεις των διαφόρων πακέτων.

Φιλικά (και sorry για το off-topic),
Δημήτρης