:-)

Photis Yannoulas photis_the_great at vol.forthnet.gr
Tue Jul 24 15:11:01 EEST 2001

Ευχαριστώ θερμώς, θα το ψάξω. Και αφού ένας τουλάχιστον konqueror user λέει ότι τα
πράγματα δουλεύουν σωστά, έ, θα δουλέψουν σωστά και στον δικό μου σκληρό δίσκο,
πού θα πάει;! :-)

Btw, με τα height=95%, valign=middle τα ίδια κάνει και ο Mozilla! 'Ολα τέρμα
απάνω! (Εντάξει, δεν υπάρχει επίσημη προδιαγραφή height= στην html, αλλά αφού
είναι κάτι που χρειάζεται, και δουλεύει εδώ και χρόνια στους άλλους browsers,
γιατί όχι;)

Τέλος, το νέο SuSE είναι το 7.2 . Νέα έκδοση σε διάστημα 2 μηνών!... 'Αρα, όντως ο
Δημήτρης έχει δίκιο, δεν είναι να πολυεμπιστευόμαστε τους distributάδες! Θα μου τη
βαρέσει, και μετά την ολοκλήρωση του LCP θα πλακωθώ γιά δημιουργία πρότυπης
distribution! :-)

Με την ευκαιρία : Τί γίνονται οι συνάξεις, παίδες, τώρα το καλοκαίρι που έχουμε
(καλά, όχι όλοι... κάτι κοπρόσκυλα καθηγητές ΠΕ 19 εννοώ! :-) ) και λίγη λάσκα; Να
πούμε καμιά κουβέντα; Να ιδωθούμε και όσοι δεν γνωριζόμαστε από προηγούμενες
συγκεντρώσεις;

--
Mad Scientist Headquarters Incorporated