konqueror και μιά απορία

Photis Yannoulas photis_the_great at vol.forthnet.gr
Mon Jul 23 22:22:01 EEST 2001

Τον konqueror τον δοκίμασα αυτές τις μέρες, λόγω του ότι ετοιμάζω πυρετωδώς το
site του Linux Classification Project. (Το οποίο, αν και το ήθελα να βγει τώρα
σύντομα, μάλλον προς τα γενέθλια του Linux θα είναι on-line.)

Το σύστημά μου : SuSE 7.1 / KDE 2.κάτι (Μάϊος 2001), συν (σε άλλο δίσκο) το
παλιότερο SuSE 7.0 / KDE 2.κάτι (Οκτώβριος 2000), όπου ο konqueror είναι σαφώς σε
πιό beta φάση. (Ευτυχώς που είχα την περιέργεια να τα ψάξω όλα, θα δείτε παρακάτω
το γιατί.)

Το πρώτο πρόβλημα : Θέλω να φτιάξω μιά βιτρίνα, οπότε βάζω table width=100%
height=95% (όχι 100%, διότι ο Explorer μου βγάζει κάθετη scroll bar, πράγμα που
δεν θέλω). Μέσα βάζω μία και μοναδική tr / td, που περιέχει έναν τίτλο με μεγάλα
γράμματα, ή μιά εικόνα τίτλου. Μέσα στην td δίνω σαφώς align=center,
valign=middle (αρρώστεια των Navigators 4.xx αυτό, θέλουν σαφή δήλωση, άσχετο αν
αυτά υποτίθεται ότι τα έχουν defaults), και ...αποτέλεσμα : ο konqueror κολλάει
τον τίτλο τέρμα ψηλά!!! (Και οι δύο εκδόσεις του.) Επίσης, ο konqueror του 7.0
αγνοεί εντελώς το width=100%, και αφήνει 2-3 πόντους προς τα δεξιά άδειους με το
έτσι θέλω.

Το δεύτερο πρόβλημα : Ανάμεσα head και μπάρα head βάζω ένα script σε JavaScript,
ν' ανοίγει μιά βοηθητική κονσολίτσα. (Χρειάζεται, επειδή δεν επαρκεί ο χώρος να
δείξω όση πληροφορία θέλω μαζεμένη.) Παρακάτω (μέσα στο body της σελίδας) βάζω
την OnClick ν' ανοίγει η κονσολίτσα. Αποτέλεσμα : Ο konqueror του 7.1 δεν ανοίγει
τίποτε! Το κουφότερο, όμως, είναι ότι ο konqueror του 7.0 ανοίγει την κονσολίτσα
κανονικά!!!

Εδώ παραθέτω τον κώδικα που έγραψα, μήπως κι έχετε την περιέργεια να
πειραματιστείτε (χωρίς σύμβολα μεγαλύτερου και μικρότερου, μη μπλέξουμε) :

Αυτό επάνω :

script language=JavaScript
!--
function deikseKonsola()
 {
 var para8yro=window.open("01-01_konsola.html", "konsola",
"toolbar=0,location=0,directories=0,status=0,menubar=0,scrollbars=0,resizable=0,width=270,height=500,top=50,left=30");

 para8yro.focus();
 }
// --
/script

Κι αυτό κάτω :

a href="" onClick="deikseKonsola(); return false;" Συναφή θέματα /a

Φυσικά, εννοείται ότι στο ίδιο directory πρέπει να υπάρχει έτοιμη μιά σελίδα
01-01_konsola.html .

Η απορία τώρα : Εννοείτε την Comdex που γίνεται Μάρτιο; 'Η έχει αλλάξει; 'Η έχει
και φθινοπωρινή Comdex;

'Α, και μιά ακόμη απορία : Σήμερα, γυρνώντας από τον καφέ (με αυτοκίνητο) και
περνώντας από το γνωστό βιβλιοπωλείο, ο G-Γιάννης (διότι εγώ οδηγούσα) σα να πήρε
μάτι στη βιτρίνα SuSE 7.3 . Ισχύει;

--
Mad Scientist Headquarters Incorporated