Peri organwsis listas/syllogoy

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Mon Jun 11 20:59:01 EEST 2001

On Monday 11 June 2001 13:27, you wrote:

όταν γράφεις εσύ νευρικά για 2η φορά για το ίδιο θέμα, μην περιμένεις
ήρεμη απάντηση.

> Και εξηγούμαι:
>
> Υπό ποία λογική, η hellug είναι subscribers-only και όχι
> members-only?

Αυτήν την πολιτική παρέλαβα από τους προηγούμενους, αυτήν την πολιτική
εφαρμόζω. Αυτό το πράγμα ανέλαβα, να αποφασίζω ποιά θα είναι η πολιτική
και κατ' επέκταση να την εφαρμόζω. Και αφού πρόκειται για την hellug
λίστα, τότε αν σκεφτώ να την αλλάξω, θα την ανακοινώσω για να την
αποδεχτούν (ή όχι) τα μέλη.

Έστειλα ή δεν έστειλα μέρες πιο πρίν ιδέα για να γίνει το newsgroup
read-only ?? και πάλι, είχες πεί τα ίδια. Και αυτήν την ιδέα δεν την
σκέφτηκα εγώ, την είχε προτείνει ο προηγούμενος listman, και είχαν
συμφωνήσει αρκετά άτομα στις μηνιαίες συναντήσεις. (αλλά, φυσικά, δεν
ήσουν εκεί, τί συζητάμε τώρα ?)

Τώρα, θα μου πείς "την πολιτική που κάνεις enforce, να την κανεις
ΓΝΩΣΤΗ". Και θα σου απαντήσω και θα σταματήσει εδώ η κουβέντα ότι η
πολιτική δεν έχει αλλάξει.

>Γιατί, αν και καταλαβαίνω (και με  βάση προηγούμενες
> συζητήσεις) γιατί θα ήταν η hellug members-only, αδυνατώ να καταλάβω
> τι σκοπό εξυπηρετεί το subscribers-only.
> Ποιος πήρε αυτή την απόφαση, και πότε?

Και ο Ιωάννου όταν ήταν listman, η λίστα ήταν members-only.

Και να σου πώ και τί ? Από τη στιγμή που οι spammers δεν είναι members
και στην ωραία λίστα του hellug δεν έχει φανεί ποτέ spam (εκτός από
εκείνο που είχα κάνει εγώ forward ;) γιατί όλα σκαλώνουν για approval,
τότε θα δυσκολευτώ να την ανοίξω.

> Το παρατήρησα, αλλά απάντηση δεν πήρα. Η πολιτική ΠΟΙΑ είναι?

Απάντηση πήρες. Η πολιτική είναι *Η ΙΔΙΑ*

> Και μην
> μου πεις ότι έλειπες, γιατί στην LGU τα έστειλες τα mails, σωστά?

πλάκα μου κάνεις τώρα ? θα σου δώσω και λογαριασμό για το τί κάνω στην
ιδιωτική μου ζωή ? Δικαστήριο κάνουμε ? Μήπως πρέπει να φέρω και
μάρτυρες και δικηγόρο και να απολογηθώ ?

Αν νομίζεις ότι θα έκανες τη δουλειά του listman καλύτερα, σου την
παραχωρώ ανετότατα και χωρίς ιδιαίτερη σκέψη.

> Ναι, αλλά ΠΩΣ κάνετε αλλαγές χωρίς να μας ενημερώσετε?

μα *ΔΕΝ* έχει αλλάξει τίποτα ακόμα. Είπα έχω ενημερώσει το ΔΣ, το ΔΣ θα
σκεφτεί και θα προτείνει, ούτε θα αποφασίσει ούτε θα διατάξει, θα θέσει
θέμα συζήτησης που αφορά το σύλλογο. OK with that ?

> Πάλι λοιπόν, και με βάση την προσωπική σου άποψη που λες παραπάνω,
> περιμένω να δικαιολογηθεί το subscribers-only.

ήδη μας μιλάς για λογοκρισία. Φαντάσου πόση και τί είδους λογοκρισία θα
πέσει αν η λίστα γίνει τελείως κλειστή.

Και μετά θα μας λένε "κλίκα, κλειστό κύκλο και κλειστή ομάδα" αλλά δεν
θα μπορούμε να το ακούσουμε γιατί ο listman θα έχει χώσει λουκέτο. Αν
έναν τέτοιο σύλλογο εσύ ονειρεύεσαι, μπορείς απλά να μείνεις στο όνειρο.

Αυτά είχα να σου πώ, νομίζω δεν έχει νόημα να το συνεχίσεις. όσο για
πολιτική, θα ενημερωθείς εσύ και όλοι οι υπόλοιποι και θα κληθείς να
εκφέρεις άποψη.

όσο για τα μηνύματά σου, ο mailman στο λέει ξεκάθαρα: Suspicious
Header. Επειδή το παραπάνω flamewar σηκώνει πολύ συνέχεια και έχω ήδη
πεί End Of Thread, έχω βάλει αρκετά keywords για moderation.