Peri organwsis listas/syllogoy

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Tue Jun 12 00:41:14 EEST 2001

On Mon, 11 Jun 2001 20:49:40 +0300 Thanos Kyritsis <listman at hellug.gr> wrote:

> Έστειλα ή δεν έστειλα μέρες πιο πρίν ιδέα για να γίνει το newsgroup
> read-only ?? και πάλι, είχες πεί τα ίδια. Και αυτήν την ιδέα δεν την
> σκέφτηκα εγώ, την είχε προτείνει ο προηγούμενος listman, και είχαν
> συμφωνήσει αρκετά άτομα στις μηνιαίες συναντήσεις. (αλλά, φυσικά, δεν
> ήσουν εκεί, τί συζητάμε τώρα ?)
Αυτό που πρέπει να ξεκαθαρίσει είναι ότι οι μηνιαίες συναντήσεις δεν έχουν
σκοπό να λαμβάνονται αποφάσεις για οτιδήποτε (δεν μιλάω για αποφάσεις του board, αλλά
για τα θέματα που τίθονται προς συζήτηση εκεί γενικά). Δεν θεωρω ότι τα 5-10 άτομα
που παίρνουν μέρος είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα του συλλόγου. Το χειρότερο είναι
ότι τα λίγα που συζητούνται και αποφασίζονται εκεί σπάνια ανακοινώνονται, ενώ
ακομη πιο σπάνια ζητούνται comments πάνω σε θέματα του συλλόγου (απο τη λίστα).
Actually απο τότε που αρχίσαν οι μηνιαίες συναντήσεις σταμάτησαν η συζήτησεις
στις λίστες για τα θέματα του συλλόγου. Don't forget ότι και αυτοί που δεν
έρχονται στις συναντήσεις είναι μέλη του συλλόγου (και μάλιστα είναι πολυ
περισσότεροι).

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr