Peri organwsis listas/syllogoy

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Mon Jun 11 20:56:01 EEST 2001

Στις Mon, 11 Jun 2001 12:18:24 +0300
Thanos Kyritsis <listman at hellug.gr> έγραψε:

Νευράκια βλέπω, που δεν εξηγούνται, αλλά μια που το θες έτσι, ας το
παίξουμε έτσι.

Αν σε πειράζουν οι διευκρινιστικές ερωτήσεις περί πολιτικής, να φροντίζεις
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να την ανακοινώνεις πριν την κάνεις enforce. Όχι ότι αυτό σε
απαλάσσει από τις ευθύνες σου του πως και με ποιανού εξουσιοδότηση
αποφάσισες αυτή την πολιτική.

Και εξηγούμαι:

Υπό ποία λογική, η hellug είναι subscribers-only και όχι members-only?
Γιατί, αν και καταλαβαίνω (και με  βάση προηγούμενες συζητήσεις) γιατί θα
ήταν η hellug members-only, αδυνατώ να καταλάβω τι σκοπό εξυπηρετεί το
subscribers-only.
Ποιος πήρε αυτή την απόφαση, και πότε?

Και συνεχίζουμε
<snip>

> όχι, θα σου πώ από τί είναι. είναι επειδη *ΔΕΝ* είμαι σε καμία
> περίπτωση 24 ώρες available για τα προσωπικά flamewars του καθενός. εν
> πάσει περιπτώσει έλειπα για ένα διάστημα το Σαββατοκύριακο.

Α, μάλιστα, άρα ΔΕΝ είναι από λάθος, είναι από απόφαση, ότι τα postings
στα newsgroups ΔΕΝ θα γίνονται αυτόματα forward στη λίστα, παρά κατόπιν
approval, και ρωτάω:
Ενημερώθηκαν ποτέ οι συμμετέχοντες στην λίστα και στα newsgroups για αυτό?
Ποιος πήρε αυτή την απόφαση, και ΔΕΝ ενημέρωσε τη λίστα?

> Από ότι θα παρατήρησες τα mails αυτά που λές έχουν γίνει approved.

Το παρατήρησα, αλλά απάντηση δεν πήρα. Η πολιτική ΠΟΙΑ είναι? Και μην μου
πεις ότι έλειπες, γιατί στην LGU τα έστειλες τα mails, σωστά?
Για ποιο λόγο λοιπόν τα μηνύματα του ενός εκ των δύο - τριών συνομιλητών
ήρθαν στην λίστα αμέσως, και των άλλων, μέρος του "διαλόγου" και
απαντήσεις σε ερωτήσεις,  άργησαν 2 μέρες?

> Happy now ? έγινε approved ένα μέγιστο flamewar το οποίο στο κάτω κάτω
> δεν αφορά το σύλλογο.

Επαναλαμβάνω. Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ? Ποιος αποφασίζει τι θα κοπεί και τι
όχι? ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ?

> όταν λέμε κλειστή λίστα, εννοούμε members-only λίστα. και όταν λέμε
> members-only λίστα δεν εννοούμε hellug_members-only list, αλλά
> subscribers-only λίστα

Καλά, αυτό περιμένω να μου το εξηγήσεις όπως είπα και πιο πάνω, με πιο
σκεπτικό αποφασίστηκε, από ποιούς, και ποιοι ενημερώθηκαν.

> μην εξάπτεσαι τόσο πολύ.

Όχι, εξάπτομαι, γιατί δεν είναι λογικό αυτό που συμβαίνει.
Άσε δε που από ότι έμαθα ο εν λόγω "κύριος" σκορπάει δεξιά κι αριστερά
mail με κατηγορίες για μένα, ΧΩΡΙΣ εγώ να ενημερώνομαι... Οπότε νομίζω ότι
κάποιος πρέπει να τον βάλει στην θέση του. Και αν ΔΕΝ το κάνει ο listman,
ας το κάνω εγώ.
Δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ λογικό να βλέπω εμπρηστικές απαντήσεις του εν λόγω
"κυρίου" σε ερωτήσεις που φτάνουν στη λίστα 2 μέρες αργότερα, σωστά?

> επιπροσθέτως, έχω ενημερώσει το ΔΣ για το ότι είναι αναγκαία μια
> καινούρια πολιτική διαχείρησης της λίστας και να συμφωνώ (το είχα θίξει
> πριν λίγο καιρό άλλωστε) ότι το newsgroup θα ήταν καλύτερο να
> λειτουργούσε σαν read-only. Stay tuned.

Ναι, αλλά ΠΩΣ κάνετε αλλαγές χωρίς να μας ενημερώσετε?
Δεν διαφωνώ με ΚΑΝΕΝΑ κόψιμο, του newsgroup, της λίστας, των mails, να
γυρίσει σε full-moderated, ότι σκατά θέλετε.
Αλλά να μας ενημερώσετε.
Όπως είναι γνωστή η τακτική ότι στην lgu το spam κόβεται, και αποδεκτή από
όλα τα μέλη, πως ότι θεωρεί ο listman spam θα κόβεται από τον listman εν
λευκώ, το ίδιο πρέπει να ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ στην hellug. Και όχι ανάλογα με το
πλευρό που θα ξυπνήσει κάποιος το πρωι, να εξαρτάται η διάθεσή του για το
τι θα περάσει και τι όχι στη λίστα.

> Επιπλέον, η προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν είναι σωστή μια
> πολιτική που δεν θα επιτρέπει σε κάποιον εκτός hellug να εκφράσει
> κάποια άποψη. Είναι σαν να τον πιέζουμε να γραφτεί μέλος χωρίς να
> θέλει. Αν τώρα κάποιος non-member το παρακάνει, μπορεί κάλιστα να μπεί
> σε black list όπως άλλωστε μπορεί να μπεί και ένα hellug member (αν το
> παρακάνει κι αυτός). Επειδή υπάρχει "τρομοκρατία" στον κόσμο δεν
> σημαίνει ότι βάζουμε προληπτικά όλον τον κόσμο στη φύλακη.

Πάλι λοιπόν, και με βάση την προσωπική σου άποψη που λες παραπάνω,
περιμένω να δικαιολογηθεί το subscribers-only.

Επίσης, θέλω να μάθω ΠΟΙΑ mails δεν περνάνε αλλά περιμένουν approval.
Εγώ είμαι γραμμένος στην λίστα σαν kabrianis at hellug.gr, αλλά το mail που
έστειλα το πρωί σαν kabrianis at hellug.gr περίμενε approval. Γιατί?
Είναι εντελώς κλειστή η λίστα? Περνάνε όλα από έγκριση? Ποια κόβονται?

--
Μιχάλης Καμπριάνης
kabrianis at hellug.gr
http://www.it-jobs.gr