Peri organwsis listas/syllogoy

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Mon Jun 11 12:24:29 EEST 2001

On Monday 11 June 2001 10:27, Michalis Kabrianis wrote:

> Εν ολίγοις, listman (που δεν ξέρω και ποιος είναι, για να μην έχουμε
> παρεξηγήσεις).

εγώ είμαι

> 1) Αυτή τη στιγμή υπάρχουν postings στα newsgroups που δεν έχουν
> φτάσει στη λίστα.
> - Είναι από λάθος?
> - Αν όχι, γιατί δεν ενημερωθήκαμε για αυτή την κατάσταση και ποιος
> πήρε ξαφνικά αυτή την απόφαση?
> - Αν ναι, έχουμε κάποιο πλάνο για το πότε θα διορθωθεί?

όχι, θα σου πώ από τί είναι. είναι επειδη *ΔΕΝ* είμαι σε καμία
περίπτωση 24 ώρες available για τα προσωπικά flamewars του καθενός. εν
πάσει περιπτώσει έλειπα για ένα διάστημα το Σαββατοκύριακο.

Από ότι θα παρατήρησες τα mails αυτά που λές έχουν γίνει approved.

Happy now ? έγινε approved ένα μέγιστο flamewar το οποίο στο κάτω κάτω
δεν αφορά το σύλλογο.

> 2) Αυτή τη στιγμή υπάρχουν άτομα γραμμένα στη λίστα που ΔΕΝ είναι
> μέλη του συλλόγου
> - Είναι από λάθος?
> - Αν όχι, μήπως έχετε κάνει ΜΕΓΑΛΗ μαλακία στο τι εννοείτε "κλειστή"
> λίστα και πρέπει να το φτιάξετε ΑΜΕΣΑ?
> - Αν ναι, δεν τους διαγράφετε ΑΜΕΣΑ?

όταν λέμε κλειστή λίστα, εννοούμε members-only λίστα. και όταν λέμε
members-only λίστα δεν εννοούμε hellug_members-only list, αλλά
subscribers-only λίστα.

> ΑΝ όχι, πείτε μου να στείλω εδώ ένα μήνυμα προς κάποιο μέλος της
> λίστας, όχι όμως του συλλόγου, που παίζει μονότερμα με τις απαντήσεις
> του εδώ μέσα χωρίς να έχουν δικαίωμα κάποιοι άλλοι να του απαντήσουν

μην εξάπτεσαι τόσο πολύ.

επιπροσθέτως, έχω ενημερώσει το ΔΣ για το ότι είναι αναγκαία μια
καινούρια πολιτική διαχείρησης της λίστας και να συμφωνώ (το είχα θίξει
πριν λίγο καιρό άλλωστε) ότι το newsgroup θα ήταν καλύτερο να
λειτουργούσε σαν read-only. Stay tuned.

Επιπλέον, η προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν είναι σωστή μια
πολιτική που δεν θα επιτρέπει σε κάποιον εκτός hellug να εκφράσει
κάποια άποψη. Είναι σαν να τον πιέζουμε να γραφτεί μέλος χωρίς να
θέλει. Αν τώρα κάποιος non-member το παρακάνει, μπορεί κάλιστα να μπεί
σε black list όπως άλλωστε μπορεί να μπεί και ένα hellug member (αν το
παρακάνει κι αυτός). Επειδή υπάρχει "τρομοκρατία" στον κόσμο δεν
σημαίνει ότι βάζουμε προληπτικά όλον τον κόσμο στη φύλακη.