Peri organwsis listas/syllogoy

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Mon Jun 11 11:28:58 EEST 2001

Θα μπω κατευθείαν στο ψητό, μια που δεν έχει νόημα να λέμε βλακειούλες.

Όταν μία λίστα είναι κλειστή, αποφασίζεις
α) Αν θα είναι read-only για τα μη μέλη
β) Αν δεν θα είναι καθόλου διαθέσιμη για τα μη μέλη.
Άρα, το newsgroup σε κάθε περίπτωση, πρέπει να είναι Ή read-only, Ή
κλειστό.

Επίσης, όταν λέμε ότι η hellug θα πρέπει να είναι κλειστή, το λέμε όχι
γιατί έτσι μας κάρφωσε, αλλά επειδή στα θέματα του hellug πρέπει να έχουν
άποψη ΜΟΝΟ τα μέλη του hellug.
Άρα ΔΕΝ μπορεί να γράφεται ο οποιοσδήποτε και να στέλνει postings, αλλά
πρέπει να υπάρξει έλεγχος, ότι αυτός που γράφεται, ΕΙΝΑΙ μέλος του hellug
(π.χ. να γράφονται ΜΟΝΟ mails του τύπου @hellug.gr).

Εν ολίγοις, listman (που δεν ξέρω και ποιος είναι, για να μην έχουμε
παρεξηγήσεις).

1) Αυτή τη στιγμή υπάρχουν postings στα newsgroups που δεν έχουν φτάσει
στη λίστα.
- Είναι από λάθος?
- Αν όχι, γιατί δεν ενημερωθήκαμε για αυτή την κατάσταση και ποιος πήρε
ξαφνικά αυτή την απόφαση?
- Αν ναι, έχουμε κάποιο πλάνο για το πότε θα διορθωθεί?

2) Αυτή τη στιγμή υπάρχουν άτομα γραμμένα στη λίστα που ΔΕΝ είναι μέλη του
συλλόγου
- Είναι από λάθος?
- Αν όχι, μήπως έχετε κάνει ΜΕΓΑΛΗ μαλακία στο τι εννοείτε "κλειστή" λίστα
και πρέπει να το φτιάξετε ΑΜΕΣΑ?
- Αν ναι, δεν τους διαγράφετε ΑΜΕΣΑ?

ΑΝ όχι, πείτε μου να στείλω εδώ ένα μήνυμα προς κάποιο μέλος της λίστας,
όχι όμως του συλλόγου, που παίζει μονότερμα με τις απαντήσεις του εδώ μέσα
χωρίς να έχουν δικαίωμα κάποιοι άλλοι να του απαντήσουν

--
Μιχάλης Καμπριάνης
kabrianis at hellug.gr
http://www.it-jobs.gr