PERI HELLUG: (WAS:Re: oti pareis 100)

Βασίλης Γιαννακόπουλος(Bill Giannakopoulos) BillG at hellug.gr
Mon Jun 11 11:27:28 EEST 2001

Θα ήθελα να προσθέσω και εγώ κατι, αν δεν σας πειράζει....
Δεν θέλω να κάνω τον κριτή για το αν ο Κος Παπαδογιαννάκης έχει δίκιο ή
άδικο σε μερικά πράγματα απο αυτά που λέει, όμως πρέπει να γινει κατανοητό
οτι (Αν δεν κάνω λάθος) η λίστα είναι για συζητήσεις του συλλόγου, απο άτομα
που είτε ανήκουν σε αυτόν είτε όχι. Προσωπικά πιστεύω οτι όλοι ακολουθούμε
τον δρόμο μας, αν κάποιοι δεν θέλουν να ανήκουν στην HELLUG δεν σημαίνει
φυσικά οτι δεν ανήκουν και στην κοινότητα. Κατα συνέπεια απο την στιγμή που
υπήρχε κάποιο θέμα κατα το οποίο μπορούν να λάβουν γνώμη και ζητήθηκε(ότι
ζητιέται γενικότερα) απο όλους κάτι και όχι συγκεκριμένα απο άτομα του
συλλόγου, τότε έχουν κάθε δικαίωμα να απαντήσουν. Ας μην λογοκρίνουμε επίσης
την δουλειά του καθενός. Μπορεί κάποιοι άνθρωποι να είναι ενάντια στις
πεπιθοίσεις μας, αυτό δεν σημάινει οτι είναι λάθος. Αυτό δεν σημαίνει οτι
εμείς είμαστε λάθος.
Δεν μπορείς να απομακρύνεις άτομα απο έναν χώρο όταν αυτά προσφέρουν σε
αυτόν με τον δικό τους τρόπο, έστω και αν αυτό είναι προς όφελός τους.
Συγνώμη αν σας κούρασα.
Ευχαριστώ,
Βασίλης Γιαννακόπουλος