Party!

Βασίλης Γιαννακόπουλος(Bill Giannakopoulos) BillG at hellug.gr
Wed May 23 23:52:01 EEST 2001

Χα! Να μαθω C!αλήθεια; Έτσι ξεκίνησαν τα άλλα λειτουργικά; Θα πείς εσύ στον
εργαζόμενο για να τον πε΄σεις οτι το Linux είναι καλύτερο απο άλλα
λειτουργικά οτι πρέπει να μάθει C;;;;;;;;;;;;
Νομίζω οτι δεν έχετε μεγάλη επαφή με το περιβάλλον.Συγνώμη αγαπητέ Δημήτρη
που στο λέω, όμως αν περιμένεις να γίνουν όλοι προγραμματιστές για να
λειτουργίσουν το Linux τότε καλύτερα να μην πεδευόμαστε άλλο με ένα πεθαμένο
λειτουργικό. Διότι αν πρέπει όποιος ασχολείται να μαθαίνει γλώσες
προγραμματισμού τότε...
Για ρώτα τον Μιχάλη στο IST που προσπαθούν να τους μάθουν C στο δεύτερο
έτος, πόσοι έχουν μάθει. Και εκεί πληρώνουν και για να την μάθουν κι όλας.
Εντάξει ο ξάρεφός σου μπορεί να ήταν λίγο υπερβολικός. Αυτά συμβαίνουν όταν
απο ένα Λ.Σ. πηδάς σε ένα άλλο.
Κάποιοι ανοίγουν το δρόμο, κάποιοι τον ακολουθούν. Δεν πρέπει να Κατηγορούμε
τους δέ, αλλά πρέπει να επαινούμε τους μέν. Το θέμα είναι οτι αν δεν είσαι
ταπεινόφρων τότε εντάσεσαι και εσύ με τον βούρκο.
Δεν ανέφερε κανείς σχετικά με το οτι δεν πρέπει να κάτσεις. Πρίν απο λίγο
καιρό σε παλιώτερες εκδόσεις το Linux για να κάνεις κάτι που σήμερα είναι
απλό ήθελες να ξέρεις τα κέρατά σου. Όμως άνθρωποι που σκέφτονται σαν εμένα
και όχι σαν εσένα άνοιξαν το δρόμο και εμείς ακολουθούμε. Και έτσι όλοι μαζί
τώρα μπορούμε να κάνουμε τον κόσμο μας καλύτερο
Αυτοί οι άνθρωποι είναι όπως έχω αναφέρει επανελειμένως καταπληκτικοί στην
δουλειά τους και καταπληκτικά άτομα. Πρώτα διάβαζε ολόκληρο και μετά απάντα.
Απλά πιστεύω οτι δεν ξέρουν πως να κατευθήνουν έτσι ώστε να μην δουλευουν
μόνο αυτοί, αλλά όλοι
Στο θέμα αυτό δεν διαφωνώ. αλλά η συζ΄΄ητηση ξεκίνησε απο αλλού και
κατευθήνεται σε διαφορετικό τομέα με υπεκφυγές μόνο και μόνο για να μην
πάρουν τις ευθήνες αυτοί που πρέπει.
Ευθηνόμαστε όλοι αλλοι λιγότερο άλλοι περισσότερο. Αλλά αυτοί που ευθήνονται
περισσότερο δεν βοηθάνε. τα παράπονά μου εμένα ξεκίνησαν με το θέμα οτι
πρέπει  κάποιος να συντονίζει τα μέλη ωστε να δουλεύουν. οποιανού δεν του
αρέσει φεύγει.
Ομαδική εργασία:συμπλήρωμα:υπάρχει και ένας που συντονίζει. κοίτα στα λεξικα
Για να είμαστε κοινότητα που παράγει έργο πρέπει να υπάρχουν συντονιστές. Τα
παραδείγματά μου είναι ξεκάθαρα, γιατί βγάζετε διαφορετικό νόημα;
Δεν δικαιούντε να γκρινιάζουν. Σωστά. Θέλω και εγώ όπως και εσύ το καλύτερο.
Αν πιστεύεις οτι με τον τρόπο σου θα πάμε μπροστά δεν έχω να σου πώ τίποτά
άλλο
Συγνώμη για την ορθογραφία. Στα προηγούμενα, στα τωρινά και στα επώμενα(με ό
ή με ώ γράφεται το επώμενα;)
BillG