Party!

DJ Art djart at linux.gr
Thu May 24 02:16:01 EEST 2001

On Wednesday 23 May 2001 23:50, Βασίλης Γιαννακόπουλος\(Bill
Giannakopoulos\) wrote:

> Χα! Να μαθω C!αλήθεια; Έτσι ξεκίνησαν τα άλλα λειτουργικά; Θα πείς

καλά, εσύ μόνο αυτό "έπιασες" από το post του Δημήτρη ?

> εσύ στον εργαζόμενο για να τον πε΄σεις οτι το Linux είναι καλύτερο
> απο άλλα λειτουργικά οτι πρέπει να μάθει C;;;;;;;;;;;;
> Νομίζω οτι δεν έχετε μεγάλη επαφή με το περιβάλλον.Συγνώμη αγαπητέ
> Δημήτρη που στο λέω, όμως αν περιμένεις να γίνουν όλοι
> προγραμματιστές για να λειτουργίσουν το Linux τότε καλύτερα να μην
> πεδευόμαστε άλλο με ένα πεθαμένο λειτουργικό. Διότι αν πρέπει όποιος
> ασχολείται να μαθαίνει γλώσες προγραμματισμού τότε...

Μα, τί μας λές τώρα ??!!?? Αν κάποιος που έχει στην κατοχή του έναν Η/Υ
θέλει να κάνει κάτι παραπέρα από το να παίζει παιχνιδάκια, να κάνει
κλίκι κλίκι στα παραθυράκια και να βλέπει τις τσόντες στο internet,
πρέπει ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ να έχει μια ιδέα τί είναι ο προγραμματισμός, όχι η
γλώσσα C, ο *ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ*!

Αυτός είναι ο γενικός κανόνας για όλον τον πλανήτη είτε τρέχεις linux,
είτε DOS, είτε Windows 3.11, είτε οτιδήποτε, να ξέρεις προγραμματισμό
είτε αυτός εφαρμόζεται με assembly, είτε με C, ειτε με visual basic,
είτε με LISP!

Τώρα εσύ τί προτιμάς, έναν σύλλογο που όλοι ξέρουν να βάζουν τα
ελληνικά και το xmms ο ένας στον άλλον ή έναν σύλλογο χρηστών
ηλεκτρονικών υπολογιστών οι οποίοι με ιδιαίτερη προτίμηση σε ένα
unix-like ελεύθερο λειτουργικό όπως το linux μπορούν να αποδείξουν στην
παραπέρα κοινωνία το πώς μπορούν να βελτιώσουν το βιοτικό επίπεδο του
(κοινωνικού) συνόλου κάνωντας χρήση (όχι εμείς, αυτοί ) αυτών των
ρημαδιασμένων κουτιών μέσω linux ?  να ξέρουμε και τί μας γίνεται στο
κάτω κάτω!

Πέφτεις σε αντίφαση. Πιπιλάς την καραμέλα των ευρωπαικών lugs. Τα άλλα
lugs διαφέρουν μόνο σε ένα κύριο σημείο από μας.

Σε αυτό που λέγαμε πρίν από μερικά χρόνια και το οποίο έχω πάρα πολύ
καιρό να το ακούσω: "αν δεν υπάρχει κάτι στο linux, κάτσε και φτιάξτο
μόνος σου".

Τα άλλα lugs (αν και δεν το κάνουν όλα), εν πάσει περιπτώσει γράφουν
και ΧΥΖ προγράμματα περισσότερα από τα μετρημένα στα δάκτυλα δικά μας
projects και συνεισφέρουν και κώδικα στην κοινότητα!

Από την άλλη, αντιδράς σε κάθε τί έχει σχέση με προγραμματισμό, C και
τα συναφή. Ωραία, κανείς δεν σου ζήτησε να αρχίσεις να στέλνεις patches
στον Linus, ξεκίνα από τα βασικά, μάθε 5 πράγματα παραπάνω από τα
βασικά, μάθε 5 πράγματα παραπάνω από τα 5 πράγματα που έμαθες πιο πρίν
και τέλος πάντων, αν σ' αρέσει κάποιο συγκεκριμένο κομμάτι, κάτσε και
ασχολήσου με αυτό. Θες να γράφεις άρθρα ? fine. θές να γράφεις
documentation ? fine. θές να μεταφράζεις ? fine. Υπάρχουν χιλιάδες
πράγματα που μπορείς να κάνεις. Υπάρχουν πολλά θέματα ακάλυπτα από
Howtos, υπάρχουν howtos που σκουριάσανε και θέλουν ανανέωση. Εκτός από
προγραμματισμό, υπάρχουν άπειρα πράγματα. Βέβαια, κι αυτά με μέτρο, αν
γίνουμε όλοι συγγραφείς howto πάλι θα έχουμε πρόβλημα. Το θέμα
εξετάζεται μερικά και όχι συνολικά.

Είναι προφανές ότι ένας σύλλογος ελιτ προγραμματιστών είναι out of the
question, ούτε μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο, ούτε θα ήταν όμορφο να
συμβεί. Καθένας όσο ξέρει, όσο μπορεί. Ακόμα κι αν δρομολογούσαμε
μεγάλα projects για συγγραφή κώδικα, κλπ, πάλι θα γκρίνιαζες επειδή και
πάλι δεν θα ήξερες προγραμματισμό.

και το linux κάποιος "παλαβωμένος"-πωρωμένος-hobbίστας το έφτιαξε.

Αν κάποιος δεν ξέρει, ούτε μπορεί, ούτε έχει διάθεση να κάνει κάτι
διαφορετικό ε, ας μην το κουράζουμε το θέμα .... δεν τον υποχρέωσε δα
και κανείς.

Πήρες μια πρώτη γεύση από το installfest, αν υπήρχαν πολλά άτομα
διατεθειμένα να προσφέρουν τον χρόνο τους για
οργανωτές/εμπλεκόμενοι/κλπ, τότε θα γίνονταν συχνότερα τέτοιες
εκδηλώσεις ("ανοιχτής" φύσεως), είναι το μόνο σίγουρο.

Αν και .... τώρα τελευταία, παρατηρείται πως έγινε τελικά "της μόδας"
(με την καλή έννοια) το fest: αν γίνουν καμιά 20αριά fests σε πολλές
περιοχές της Ελλάδας εκτός Αθηνών, τότε πιστεύω πως όλο και περισσότερο
υλικό θα έχει για να ασχολείται ο σύλλογος, όλο και περισσότεροι θα το
μάθουν, όλο και κάποιοι θα ενδιαφερθούν .... (μάλλον). Υπομονή ...

Αυτό είναι που δεν έχεις καταλάβει: Αν υπάρχει γενική διάθεση από τον
κόσμο, για αυτό υπάρχει το ΔΣ, για να γράψει 50 mail παραπάνω στις
εταιρείες για χορηγίες, για να οργανώσει administrators ώστε μεθαύριο
να μπορείς να έχεις mailing lists για να οργανωθείς (και φόρμες στις
σελίδες .... κλπ), να φροντίσει διάφορα περίεργα θέματα, να στείλει
επιστολές, να συγκρντρώνει χρήματα και 1000 δυό άλλα, ώστε ΟΤΑΝ
ΘΕΛΟΥΜΕ, ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

Το πιάνεις τώρα ?

(μάλλον όχι, έτσι κι αλλιώς τα έχω πεί 1000 φορές. Στο τέλος αν τα
βάλουμε όλα μαζί βγαίνει ολόκληρο guide).

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras