[theoden at x-treme.gr: New member]

Kostas Maistrelis listman at hellug.gr
Wed Apr 4 09:40:01 EEST 2001

mou ir8e sto listmaster at hellug.gr ..

----- Forwarded message from Theodosiou Dionissios <theoden at x-treme.gr> -----

From: "Theodosiou Dionissios" <theoden at x-treme.gr>
To: <listmaster at hellug.gr>
Subject: New member
Date: Tue, 3 Apr 2001 14:32:19 +0300

Καλημέρα σας,

ονομάζομαι Θεοδοσίου Διονύσιος και είμαι καθηγητής Πληροφορικής στο 2ο Ενιαίο Λύκειο Αγίου Δημητρίου.
Σας πληροφορώ ότι δεν έχω καμμία σχέση με τα Linux, αλλά θέλω να τα μάθω.
Γι αυτό το λόγο θα ήθελα να σας παρακαλέσω αν υπάρχει κάποιο υλικό (CD, οδηγίες εγκατάστασεις, βοήθεια) σχετικά με τα Linux να με ενημερώσετε, ώστε πρώτα να τα γνωρίσω εγώ και μετά να ενημερώσω-δείξω στα παιδιά του σχολείου μας. Σας πλοροφορώ ότι παρακολουθούν το μάθημα της Πληροφορικής περίπου 250 παιδιά.

Ευχαριστώ

Θεοδοσίου Διονύσιος

----- End forwarded message -----