This thread is killing me (was: Re: ADMIN: reply-to ...)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Sep 15 00:07:55 EEST 2000

On Thu, Sep 14, 2000 at 11:04:58PM +0300, DJ Art wrote:

> Δηλαδή είναι σαν να λές πως είναι καιρός όσοι έχουν Netscape messenger
> να αρχίσουν να αλλάζουν σιγά σιγά. (reply to sender and all recipients
> έχει ο netscape) και το δυστυχές είναι πώς είτε ο παραλήπτης θα το
> πάρει 2 φορές, είτε θα σβήσεις το ένα From:

Εδω πρεπει ο καθενας να χρησιμοποιησει την κοινη του λογικη και να κοβει
καπως τα Cc: που κανει οταν απανταει στη λιστα. Ολες οι λιστες που
υπαρχουν και υποστηριζονται απο το FreeBSD.org για παραδειγμα αφηνουν
το Reply-To οπως εχει. Αυτο περα απο τον κατανοητο σκοπο του να μπορει
ο αλλος να απαντησει και προσωπικα, χωρις να πρεπει να κοιταξει το πανω
μερος του mail, για να βρει την διευθυνση του αρχικου αποστολεα εχει κι
ενα αλλο ενδιαφερον αποτελεσμα.

Μεσα απο μεγαλες λιστες οπως η  freebsd-questions με εκατονταδες
μηνυματα την ημερα, όταν παρω εγω π.χ. μερος σε καποιο thread, τα
μηνυματα που απαντουν οι αλλοι σε κατι που εγραψα εγω δεν χανονται μεσα
στον θορυβο της -questions, αφου τα παιρνω δυο φορες, μια φορα στο INBOX
μου και μια φορα στο folder που εχω ορισει να πηγαινουν τα μηνυματα της
-questions.

Για καποιους ισως ειναι ενοχλητικο αυτο βεβαια, αλλα εμενα μου δινει
την δυνατοτητα το μερος ενος thread που εχω παρει κι εγω μερος να το
παιρνω ξεχωριστα απο τα πολλα μηνυματα της λιστας, στο INBOX μου. Αν
αυτο ενοχλει καποιον, το να παιρνει τα mail δυο φορες, τοτε ειναι παρα
πολυ απλο να ζητησει στο μηνυμα που θα στειλει να τον βγαλουν απο την
Cc: λιστα του μηνυματος «αφου ειμαι ηδη γραμμενος στη λιστα».

> π.χ. για να στείλω αυτό το mail αναγκάστηκα να σβήσω το δικό σου mail
> και του Γιάννη το mail (διότι δεν έσβησες ΕΣΥ του γιάννη και ο γιάννης
> το πήρε 3 φορές)

Αν καποιος mailer δεν καταλαβαινει ποτε δυο διευθυνσεις ειναι ιδιες,
και δεν αφαιρει τις διπλες απο την Cc: λιστα, μαλλον ο mailer εχει
καποιο προβλημα. Αν παλι το mail σταλει σε δυο λιστες και καποιος εχει
την ατυχια να ειναι γραμμενος ΚΑΙ στις δυο, τοτε μαλλον κατι δεν παει
καλα με τις λιστες. Αν υπαρχει αναγκη να γινονται τα μηνυματα post σε
δυο λιστες ταυτοχρονα, μαλλον καιρος να ενωθουν οι δυο λιστες σε μια.
Αν παλι οχι, τοτε δεν υπαρχει αναγκη να γινονται post και στις δυο τα
μηνυματα και καποιος εκανε χαζομαρα που τα εκανε post και στις δυο.

> Αν τώρα δεν το έσβηνα εγώ το mail σου, ο επόμενος που θα έκανε reply
> θα είχε 5 παραλήπτες. Ο επόμενος 6. Κ.ο.κ. μέχρι να φτάσουμε στους 20.
> Εκεί πλέον παραδίνομαι γιατί το !#$#$^%#$% smtp της otenet έχει 20 για
> όριο. Από κεί και πέρα δεν θα το στείλει. Και θα πρέπει να σβήνουμε με
> τη σέσουλα μετά.

Αυτο ειναι μαλλον προβλημα του MTA του otenet.gr αν οντως ισχυει. Δεν
βρισκω κανενα λογο να μην μπορω να στειλω το ιδιο μηνυμα σε πανω απο 20
ατομα. Θα ημουν πραγματικα τυχερος και ευτυχης για την τυχη μου αν ειχα
τοσο πολλους φιλους που να ηθελα να στειλω το ιδιο γραμμα σε πανω απο
20 ατομα, αλλα δεν βρισκω το λογο επειδη εγω εχω πιο λιγους φιλους να
εμποδισω καποιον αλλο να το κανει.

Εξαλλου, αν καποιος υποστηριξει οτι ετσι μπορει να αποφευχθει ενα
ποσοστο απο το spam mail που δεχεται, θα τον ρωτησω μισο-σοβαρα
μισο-αστεια αν ποτε του εχει ακουσει κατι που λεγεται mailing-list και
αν εχει ποτε του σκεφτει να στειλει εκει το spam mail του.

PS:
        Εχω αφαιρεσει την διευθυνση σου απο αυτο το mail, αφου μαλλον
        ειναι προφανες οτι σε ενοχλει να παιρνεις δυο φορες τα ιδια
        μηνυματα.

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
For my public pgp2 key: finger -l keramida at diogenis.ceid.upatras.gr