ADMIN: reply-to (wasRe: ``Reply-To'' Munging Considered Harmful (was: Perl courses))

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Fri Sep 15 03:11:01 EEST 2000

On Thu, Sep 14, 2000 at 11:04:58PM +0300, DJ Art wrote:

> Αυτό που θέλω να πώ είναι πως εντάξει όλα αυτά σε εκείνη την ωραία
> σελίδα που προτάθηκε με RFCs κλπ και σπεύσαν όλοι οι admins (R) να
> χειροκροτήσουν... Αν μιλήσουμε όμως για τον όγκο της lgu ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΗ
> ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ.
Οχι μια χαρά είναι. Η LGU εχει μαζέψει πολύ θόρυβο, και θα αραιώσει τωρα
κάπως. Θα πρέπει να σκέφτεται κάποιος πρωτού απαντήσει στην λίστα.

> Το άρθρο ήταν για την "θεωρία" και για την ειδική περίπτωση
> που ο συγγραφέας δεν πρόσεξε και έβγαλε τα άπλυτα στη φόρα (που είναι
> καθαρά δικό του φταίξιμο. Καλύτερα οι "ειδικές περιπτώσεις" να προσέχουν
> λίγο παραπάνω, παρά να παιδεύονται τόσα άτομα στην lgu.
Οχι. ΔΕΝ είναι λογικό με τον ίδιο τρόπο να απαντάς σε λίστα και στον φίλο
σου. Ο τρόπος για να απαντήσεις προσωπικά είναι REPLY. Για να απαντήσεις
σε λίστα, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ REPLY, αλλά REPLY TO LIST. Αν συγκεκριμένοι mailer
δεν το υποστηρίζουν, δεν είναι προβλημα της LGU.
  Γιατί να αλλάξουμε τα παραπάνω semantics; Οι περισσότερες λίστες (και με
μεγαλύτερη κίνηση) ΔΕΝ χρησιμοποιούν το reply-to.

> Άλλωστε όπως βγήκε συμπέρασμα από το άρθρο, το μόνο πλεονέκτημα είναι
> ότι στην περίπτωση που θέλει κανείς να στείλει προσωπικό, αυτό είναι
> εύκολο με το Reply. Στατιστικά όμως, στην lgu δεν ισχύει αυτό. Όλοι
Οχι δεν θέλουν ολοι reply. Πολλά μηνύματα είναι θόρυβος που θα μπορούσαν
να είχαν πάει προσωπικά.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr