ADMIN: reply-to (wasRe: ``Reply-To'' Munging Considered Harmful (was: Perl courses))

DJ Art djart at linux.gr
Thu Sep 14 23:04:58 EEST 2000

Vasilis Vasaitis wrote:

>   Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο ακούγεται. Απλά, αντί να χρησιμοποιείτε το
> κοινό `reply to sender' του mailer, χρησιμοποιείτε το `reply to sender and
> all recipients', όπως έκανα εγώ μόλις τώρα. Όλοι οι mail clients της
> προκοπής πρέπει να έχουν τέτοια δυνατότητα. Π.χ., για όσους δουλεύουν με
> mutt, αντί για r (reply) πατάτε g (group-reply).

Δηλαδή είναι σαν να λές πως είναι καιρός όσοι έχουν Netscape messenger
να αρχίσουν να αλλάζουν σιγά σιγά. (reply to sender and all recipients
έχει ο netscape) και το δυστυχές είναι πώς είτε ο παραλήπτης θα το πάρει
2 φορές, είτε θα σβήσεις το ένα From:

π.χ. για να στείλω αυτό το mail αναγκάστηκα να σβήσω το δικό σου mail
και του Γιάννη το mail (διότι δεν έσβησες ΕΣΥ του γιάννη και ο γιάννης
το πήρε 3 φορές)

Αν τώρα δεν το έσβηνα εγώ το mail σου, ο επόμενος που θα έκανε reply θα
είχε 5 παραλήπτες. Ο επόμενος 6. Κ.ο.κ. μέχρι να φτάσουμε στους 20. Εκεί
πλέον παραδίνομαι γιατί το !#$#$^%#$% smtp της otenet έχει 20 για όριο.
Από κεί και πέρα δεν θα το στείλει. Και θα πρέπει να σβήνουμε με τη
σέσουλα μετά.

Αυτό που θέλω να πώ είναι πως εντάξει όλα αυτά σε εκείνη την ωραία
σελίδα που προτάθηκε με RFCs κλπ και σπεύσαν όλοι οι admins (R) να
χειροκροτήσουν... Αν μιλήσουμε όμως για τον όγκο της lgu ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΗ
ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ. Το άρθρο ήταν για την "θεωρία" και για την ειδική περίπτωση
που ο συγγραφέας δεν πρόσεξε και έβγαλε τα άπλυτα στη φόρα (που είναι
καθαρά δικό του φταίξιμο. Καλύτερα οι "ειδικές περιπτώσεις" να προσέχουν
λίγο παραπάνω, παρά να παιδεύονται τόσα άτομα στην lgu.

Άλλωστε όπως βγήκε συμπέρασμα από το άρθρο, το μόνο πλεονέκτημα είναι
ότι στην περίπτωση που θέλει κανείς να στείλει προσωπικό, αυτό είναι
εύκολο με το Reply. Στατιστικά όμως, στην lgu δεν ισχύει αυτό. Όλοι
θέλουν reply και κατ'ευθείαν στη λίστα. Συμφωνώ εν μέρει με εκείνο το
άρθρο ..... καθολικά συμφωνώ (αλλά για μια άλλη λίστα) .... στην lgu θα
βασανίζονται όλοι πιστεύω.

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras